Autopatcher

Status
Niet open voor verdere reacties.

senior

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Ik las op het forum over autopatcher en heb deze geinstalleerd, omdat ik geen windowsupdates kan downloaden. Nu heb ik gezien dat er regelmatig een nieuwe versie verschijnt. Mijn vraag: Hoe kom ik te weten of er een nieuwere versie is verschenen? alvast bedankt

senior

Ik gebruik deze altijd, als het schem komt met snel en aangepast deze in de adresbalk zetten.

javascript:void(window.g_sDisableWGACheck='all')

Sorry..ik ben niet zo.n held, dus ik snap jouw opmerking niet. Wat bedoel je precies wat ik moet doen?

senior

Dit "javascript:void(window.g_sDisableWGACheck='all')" zonder " in de adresbalk zetten en enteren als de update pagina de knoppen snel en aangepast in beeld komt.

De regel,

javascript:void(window.g_sDisableWGACheck='all')

dus.:D

Als je bij extra in ie de windows update aanroept, wel even laten istalleren als er een venster verschijnt.

Ik moet windows valideren en dat is dus het probleem. Ik ga via google wel regelmatig zoeken naar updates van autopatcher. Bedankt voor je geduld en moeite. Ik zet de vraag op opgelost. groetjes

senior

senior zei:
Ik moet windows valideren en dat is dus het probleem. Ik ga via google wel regelmatig zoeken naar updates van autopatcher. Bedankt voor je geduld en moeite. Ik zet de vraag op opgelost. groetjes
senior

Door dit in je adresbalk te zetten, wordt dat valideren omzeilt, voorheen lukte dat door die genuine advantage in de internet opties bij programma's, invoegingstoepassingen beheren, uit te schakelen, maar bij de neiuwste versie van genuine advantage wil dat niet meer.

PS;

Net nog even geprobeerd, moest 'm twee keer over laten doen, maar werkt prima, was alleen erg traag met zoeken.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan