autoradio

• Onderwerp starter Onderwerp starter eleco
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan je hem niet beter laten inbouwen door iemand die er verstand van heeft? No offence, maar zo heeft onze "handige" buurman onze accu wel eens gesloopt omdat hij wel even de radio zou inbouwen. (Kortsluiting).

OK, hij zegt "geen CD" , maar had je anders verwacht? Er is geen CD.... maar hij schakelt wel over naar de CD input...! en dat is wat er moest gebeuren... Wat gebeurt er als je nu gewoon signaal [geluid van de mp3 speler] op pin 8 en 12 aanbiedt? Hoor je dat dan door de luidsprekers? Zo ja, dan is het klaar... meer mogelijkheden mag je niet verwachten.....

ik doe dit voor de lol ik vind het leuk om dingen in mekaar te zetten het zal mij een worst zijn als dat ding onploft

p.s. moet hij niet aangesloten worden op pin 8, 12, 6
p.p.s. ik snap het wel ik zeur erg door

gr. eleco

Laatst bewerkt:
"p.s. moet hij niet aangesloten worden op pin 8, 12, 6" ???

Sluit de radio met speakers aan, doe het weerstandje erin, zet hem op CD, en probeer vervolgens met een paperclip de andere gaatjes tot je brom hoort.... dat is de signaal ingang.... Vreemd dat de tekening niet klopt... die komt van Kenwood......

hey,

ik dacht 6 -
8 +
12+

en moet ik dan de paperclip aansluiten op het stekkertje van mijn mp3?

gr. eleco

Het weerstandje moet tussen pin 1 en 9 ... vastzetten, klaar

Het kabeltje van je mp3 speler [of verbouwd headsetje] heeft een witte en een rooie draad en een koperen manteltje... dat buitenmanteltje komt op pin 6, de rooie op pin 8 en de witte op pin 12.... als je het apparaat dan aanzet, zou je geluid moeten horen...
De paparclip was bedoelt om uit te vogelen [als je het weerstandje had vastgezet] of je dan brom door de speakers hoorde als je de paperclip op pin 8 of 12 hield... [of een ander gat...]

hey,

ik hoor geen brom hoe bedoel je precies. ene kant van de paperclip in 8 en de ander in kant van de paperclip in 12?

gr. eleco

Apparaat aanzetten op CD.... [hard zetten] en dan met de paperclip in je hand, deze in de verschillende gaatjes doen... NIET doorverbinden, alleen erin steken... Jij bent zelf de bron van de brom... de gaatjes die brommen of kraken in de speakers zijn de signaal ingangen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan