autorun?, autoplay?, automatsch afspelen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

computergebruik

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 jun 2010
Hallo iedereen,

ik heb dus de nieuwste versie van windows op mijn computer genaamd: windows 7. Sinds kort heb ik een iso bestand gedownload. Deze moet ik mounten en dan speelt hij de 'cd' automatisch af. Dan ga ik er dus vanuit dat de CD opstart. Maar er gebeurt iets heel anders: ik krijg een schermpje waar van alles staat behalve dat hij de 'CD' (iso bestand) afspeelt. Zo heb ik hier en dan iets gelezen op internet over autorun en autoplay en auto dit en dat maar ik kom er maar niet uit. Waarom speelt hij mijn ISO bestand niet af!?!

hier het menu dat ik krijg als mijn computer mijn cd leest:
naamloosi.jpg

Het is dus een feit dat ik mijn CD niet kan installeren. Heeft iemand misschien een oplossing?
Met vriendelijke groet,,
Mark

Ja dat klopt ook.

Je moet het iso bestand op een speciale manier branden.

Bijv met http://www.imgburn.com/

Als je het met hem brand, dan kun je hem automatisch afspelen;)
Selecteer image bestand branden, dan worden de bestanden uitgepakt op de cd/dvd gebrand.

En dan zal hij de film/programma of wat dan ook als het goed is wel tussen de autorun zetten

Laatst bewerkt:
Branden is niet per se nodig. Zoals je hem mount gaat het goed. Aan het autorun menu van Windows te zien staan er in ieder geval afbeeldingen op de schijf/ISO.
Als het een installatie van software betreft kan je gewoon de bestanden en mappen weergeven optie kiezen. Daarna even de setup.exe o.i.d. zoeken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan