Op m'n werk gebruik ik datasheets van 100 - 1500 regels. Hierbij scroll ik regelmatig door het muiswieltje in te drukken en met de muis een scrollrichting te kiezen (het heeft vast een naam, maar goed: ik noem het even 'autoscroll'). Deze methode is echter erg gevoelig: wanneer ik m'n muis verder van het gekozen punt beweeg, schiet de scrollsnelheid van ca. 10 regels per seconde naar circa 5000 regels per seconde. Veel te veel voor de manier waarop ik Excel gebruik.
Ik heb al in de instellingen van Excel rondgespeurd en al wat rondgegoogled, maar zonder resultaat. Heeft iemand een idee hoe ik het gedrag van deze autoscroll optie minder gevoelig kan maken?
Of, misschien iets specifieker, de autoscroll optie kan limiteren tot een snelheid van bijvoorbeeld 500 regels per seconde?
Ik heb al in de instellingen van Excel rondgespeurd en al wat rondgegoogled, maar zonder resultaat. Heeft iemand een idee hoe ik het gedrag van deze autoscroll optie minder gevoelig kan maken?
Of, misschien iets specifieker, de autoscroll optie kan limiteren tot een snelheid van bijvoorbeeld 500 regels per seconde?