• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Opgelost Autosom probleem

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.

Holiday420

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2018
Berichten
12
Er is iets gebeurt met een werkblad en ik krijg het niet opgelost.
Als ik AutoSom in een cel aanklik zie ik resultaat =SOM(C18:C29) bij enter krijg ik geen getal te zien, maar een - teken.
Ook als ik bij een bestaande cel waar een AutoSom in staat, opnieuw AutoSom aanklik en enter geef krijg ik een - te zien.
Bij de andere bladen gaat het wel gewoon goed.
Heeft iemand een idee wat er fout is gegaan?
 
Heb je bij celeigenschappen gekeken?
Rechtermuis, celeigenschappen, standaard.
 
Als ik hem op standaard zet krijg ik een Nul te zien, doe ik weer AutoSom, krijg ik weer het streepje met het euroteken ervoor.
 
Upload het bestaande eens natuurlijk zonder gevoelige info.
Nu is het gewoon een gokje spelletje.
 
Kun je geen kopie maken alle gegevens eruit halen behalve waar het om gaat.
 
Ik gok dat er geen getallen in C18:C29 staan maar tekst....

Wat levert deze op?
Code:
=SOMPRODUCT(1*(C18:C29))
 
Een kopie maken is moeilijk omdat er verwijzingen in staan naar andere werkbladen.
Als ik een stukje kopieer en dit naar een nieuw werkblad kopieer dan krijg wel de AutoSom te zien, maar als ik het hele blad kopieer en naar een andere werkblad kopieer, dan krijg ik weer dezelfde fout, zonder foutmelding overigens.
.
 
Laatst bewerkt:
Goed bericht, ik ben er uit, er stonden in de map waar ik naar verwees kringverwijzing fouten in de cellen.
De kringverwijzing opgelost en alles is weer in orde.
Nog bedankt voor het mee denken.
 
Je zou hem op opgelost kunnen zetten denk ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan