autoteksten en sjabloon

Status
Niet open voor verdere reacties.

mtenklooster

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2001
Wij gebruiken op het werk veel autoteksten.
Na een aantal van deze teksten te hebben bewerkt, sla ik deze op in een normal.dot met een nieuwe naam. De gewone normal.dot is namelijk in gebruik.
Vervolgens kreeg ik het verzoek om nog een aantal wijzigingen door te voeren en ik open de normal met de nieuwe naam. Maar vervolgens krijg ik mijn wijzigingen er niet bij in. Niet als het sjabloon weer opsla onder een nieuwe naam, dan heb ik alleen de laatste wijzigingen en als ik niets opsla, ja logisch dan heb ik alleen de wijzigigen van eerder die dag. Ik krijg hier echt een sik van. Kan mij iemand hier mee helpen?:mad:

groetjes Marianne

Hoi Marianne, :D

Het is mij niet helemaal duidelijk wat je allemaal geprobeerd hebt maar probeer dit eens.

Ga naar Extra/Opties/sjablonen en invoegtoepassingen.
Druk hier op: "BEHEER"

Nu krijg je 4 tabbladen, kies Autotekst.
Druk in het ene vak op bestand sluiten en daarna bestand openen om de sjabloon te openen waar jouw "goede" autoteksten in staan!

Voor het andere vak hetzelfde verhaal alleen nu het sjabloon openen waar ja die autoteksten naar gekopieerd wilt hebben.

Nu kun je dmv de knoppen Kopieren/Verwijderen de autotekst naar de juiste sjabloon kopieren.

En klaar is klara! :thumb:

Ik heb even gekeken om mijn pc thuis, maar dat is word 2000. Dat ziet er schijnbaar anders uit, ik heb namelijk daar geen 4 tabbladen en ook geen tabblad beheer. Maar ik krijg morgen direct ffe op het werk. Zover bedankt! ben zeer benieuwd.
Het is een kwestie van aanpassen van bestaande autoteksten,welke onder een nieuwe normal.dot worden opgeslagen welke 's avonds door de beheerder worden teruggezet. Maar als ik de wijzigingen eenmaal heb opgeslagen onder een nieuwe naam, dan lukt het mij op een of andere manier niet om in die "nieuwe"normal.dot alsnog weer wijzigingen aan te brengen. Wordt vervolgd.

Hoi marianne, :D

Dit moet gewoon te vinden zijn in het menu Extra!

Het is overigens geen tabblad beheer maar een knop het tabblad is autotekst.

Ik zou zeggen loop het menu extra nog even door moet er bij zitten deze functie.

See Yah! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan