Autovoorbeeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

hoogteijling

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 aug 2005
Hallo allemaal,

Zoals je in de afbeelding kunt zien staat er links in de Windows verkenner een voorbeeld van de PDF die ik heb geselecteerd.
Nu is er hier een Windows7 PC waarbij ik dat autovoorbeeld niet zie en op een andere Windows7 PC weer wel.
Ik weet niet of dit een instelling is in de PDF viewer of in Windows7.
Hoe kan ik dit aan zetten.
Ik gebruik als PDF viewer PDF-Xchange viewer
autovoorbeeld.png

Groeten Marcel

Nee, dat is het niet.
Op beide staat dezelfde versie.

Groeten Marcel

Marcel, oke. Ik heb even voor je gezocht de nieuwste is van 9 januari 2012, versie 2.5.0200 maar ik weet niet of dit het probleem oplost. Wel vreemd al die strepen, iets met de opmaak verkeerd gegaan. In ieder geval hier eens kijken.

PDF-XChange Viewer 2.5.0.200 is verschenen. Deze uitgave van de pdf lezer kent een waslijst aan kleine verbeteringen, reparaties van problemen en enkele nieuwe functies.
Voornaamste vernieuwing is de introductie van OCR, ofwel optical character regognition, waarmee tekst uit afbeeldingen kan worden omgezet in bewerkbare tekst.

http://www.gratissoftwaresite.nl/do....5.0200+has+optical+character+recognition+ocr

Die strepen dat hoort, het is een bouwkundige tekening.
Zoals het in de screenshot staat is het 100% ok.
Wanneer ik het op de probleem pc doe dan zie ik links alleen de bestandseigenschappen staan. (Grootte, extensie, etc)

groeten Marcel

Ja dat is dus een geval zeg. Is het niet iets met eigenschappen inzoomen, of iets met de instellingen van miniatuur. Dit is een gokje he Marcel. Het is toch vreemd dat het op de een het wel doet en de ander niet. :cool:

Bedankt voor de hulp.
Ik leer er maar gewoon mee te leven.

Groeten Marcel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan