Avant Browser 7.0.3.2, is dat wat?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gezina

Inventaris
Lid geworden
27 apr 2001
Berichten
12.948
Avant Browser 7.0.3.2 This upgrade for Internet Explorer is a versatile multi-window browser. It lets you browse multiple Web sites simultaneously and block all unwanted pop-up pages.
All opened pages can be stopped, refreshed, closed or arranged with a single click. The integrated cleaner helps you clear all traces if Internet activity to maintain your privacy.
This even has a built-in Google Internet search engine.

Kent iemand deze 'aanvulling' op IE, klinkt mij te mooi om waar te zijn.
http://tucows.planet.nl/preview/284165.html
 
Ken het zelf niet maar ik denk dat er maar één manier is om uit te vinden of het wat is en dat is downloaden en in gebruik nemen. Denk dat er nog weinig mensen zijn die het al in gebruik hebben.
Ik zal zeggen probeer het eens en hou ons op de hoogte :)
 
ik gebruik slimbrowser ..zet je ook in het nederlands en als je vragen heb hebben ze een forum ..gebruik ik niet als standaard maar als erbij..lekker makkelijk in te delen ..houd ook popups tegen ..zoekmachine .je kunt gelijk in je mappen van de computer..en is net zo klein als Avant(volgens mij bijna het zelfde)




http://www.flashpeak.com/
 
Vindt ik ook...ik werp mezelf ook niet op als konijntje!!
Als het wat is zien we het hier wel weer terug denk ik.
 
Ach .Het is net hoe je het bekijkt ..ik vind alle Browser beter dan IE...en Opera 7 is ook lek...Slimbrowser is wel lekker snel..
 
Ik gebruik Avant Browser (op Win 98SE) nu enkele dagen en moet zeggen dat het in vergelijking met IE wel sneller is.

Het is even wennen(zoals met alle nieuwe dingen) maar ik heb nog geen serieuze gebreken kunnen vinden.
De opties en instellingen zijn divers genoeg om de browser op je persoonlijke wensen aan te passen.

De optie om vanuit de browser een specifiek adres uit de zoekbalk te verwijderen vind ikzelf wel prettig. (Bij IE kon dat alleen via het register, zover ik weet) Het houdt de balk een beetje overzichtelijk.

Kortom, mijn ervaringen zijn tot vandaag (nog) positief, maar uiteindelijk draait het toch om persoonlijke voorkeur.

Groet,
Benjamin
 
Is vergelijkbaar met MyIE2, maar als je die ook niet kent, helpt dat niet.

Voor mij grootste voordeel, naast andere extra functies, is het tabbed browsing. Je krijgt tabs ipv nieuwe vensters.

Het is het proberen waard!
 
Tje, dat zijn wel postieve geluiden en werkt dit ook "block all unwanted pop-up pages?"
 
Sinds ik AvantBrowser gebruik heb ik inderdaad geen last meer van al die irritante Pop-Ups!

Dat was ik vergeten te vermelden, maar is zeker(voor mij althans) heel belangrijk!

Ik ben zelf ook nog in een "probeer periode" dus mocht je zelf willen uitvinden of het prettig werkt, probeer het eens. Er zit een Uninstaller bij dus is het niks, kun je het zo weer verwijderen.

Succes,
Benjamin
 
He dank jullie voor jullie (positieve) reacties, hier kan ik wat mee. :thumb:
 
Op breekpunt staat bij de artikels een heel stuk over deze browser, ze zijn er zeer positief over.
 
Laatst bewerkt:
Potjanpollewop, die crazybrowser is ook best aardig eigenlijk, Avant heb ik best zin in, is alleen nog niet in het Nederlands, da's niet erg maar mijn O/S is ook Nederlands, mogelijk dat ze dat nog aanpassen, interessant artikel trouwens, ik kom veel op Breekpunt en nou heb ik dit net gemist, thnx Blue Thunder. :thumb:
 
ik heb Crazy ook even gehad .best wel een leuke browser..maar dan vind ik Slimbrowser toch beter ..kun je ook vanuit de balk in je cookies en windows enz komen.(maar ieder heeft zo zijn eigen mening)..
 
Ik gebruik avant browser sinds kort en is gewoon in het nederlands hier.
Ben er best tevreden over sinds kort.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan