Avast! 2014 Opent niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

TFazez

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2013
Avast! 2014 Opent niet.
Avast! opent alleen wanneer ik het opnieuw installeer. (opent dan voor 1 keer)
Ik heb ook een Avast! account aangemaakt.

Misschien op de site van avast kijken of wellicht een update toepassen. Klikje Opnieuw opstarten enz enz.

Laatst bewerkt:
Dat heb ik al. :D
Ik hoop dat het probleem niet meer zal komen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee, ik heb altijd al de nieuwste versie.

Mhh, vervelend ding. Nee jij niet he. :P

Probeer deze eens, soms gaat het niet via de normale weg. Klikje

microsoft defender essentials

Waarschijnlijk blijven er met c cleaner toch restjes achter.
Oh, maar soms doet het het gewoon. Sommige dagen wel en sommige niet.

heb je die volledig verwijderd die microsoft defender, je kan die ook uitzetten ..... heb je dit al gecontroleerd of die uitstaat?

Die Microsoft Essentials is gewoon goed hoor.

Als je Microsoft Essentials geinstalleerd hebt, dan is het zo dat Defender niet meer gestart kan worden.
Die is door MSE uitgeschakeld omdat MSE al de taken van Defender uitvoert. Dus gooi die Avast er maar gewoon af.

Meerdere virus scanners levert vaak ook meer problemen.;)

Je kan beter Microsoft Essentials verwijderen want avast is véél beter dan ME .... en bij windows 8 is ME vervangen door windows defender by the way ;)

Hallo spocky. Dat klopt helemaal, maar als je een virusscanner van derde hebt geinstalleerd wordt Defender namelijk automatisch uitgeschakeld.

Klopt, maar mijn broer zei dat ik die moest pakken, maar ik pak gewoon Avast. Maar die opent dus vaak niet.
Weten jullie meschien dan een andere goede antivirus? en ja, ik weet het : your intelligence is the best antivirus

doe is een systeemherstel vanaf de datum voor je de eerste keer avast hebt geinstalleerd.....

AVG is matig, maar avast is de beste.... maar doe eerst is een systeemherstel oke?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan