Avast 4.1 en outlook express

Status
Niet open voor verdere reacties.

BobStar

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2002
Hoi,

Windows XP home
Heb avast 4.1 Home (= gratis antivirusprog) geinstalleerd. Outlook express doet onder mijn account prima. Echter ander account kan niet meer zenden/ontvangen.
Help!

En als je de virusscanner uitzet dan gaat het wel weer goed?

nee
krijg steeds melind dat ik me moet aanmelden en gebrnaam en ww moet opgeven. Als ik dat doe werkt het nog niet

en wel de juiste gegevens ingevoerd dus pop3 en smtp instellingen.

je moet bij avast om mail te scannen pop3 en smtpserver veranderen maar dat doe ik netjes. toch werkt bij andere account niet

en als scanner uit met oude intellingen (pop3 en smtp) doet ie het ook niet!

Je krijgt dan ook een foutmelding als het goed is.
Kun je die hier eens plaatsen.

Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'Corry', Server: 'mail', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR invalid user name or password.', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92

Dit krijg ik dus bij scanner uit en oude instellingen

Je geeft nu zelf het antwoord al.
Jou wachtwoord klopt niet.

Dus even goed nadenken wat het ook alweer was.

ik heb accountnaam en ww nooit veranderd. Weet het ww ook niet meer. Avast veranderd die dingen toch niet??

Daar zou ik je geen antwoord op kunnen geven.
Ik ken avast niet.

avast verandert de pop en de smtp naar 127.0.0.1, maar ook voegt ie aan je accountnaam #pop.jouw provider.nl toe, maar dat werkt hier perfect ...

als ik bij andere account gebruikersnaam (127.0.0.1 stond al goed) verander in gebruikersnaam#mail: dan kan ik wel mailen met dat account. Echter de mail die binnenkomt op dat adres word niet gescreend op virussen zoals bij mijn eigen account. Zou het er misschien aan kunnen liggen dat ik avast onder mijn account heb geistalleerd (ander account stond toen afgemeld)?????

Geplaatst door BobStar
als ik bij andere account gebruikersnaam (127.0.0.1 stond al goed) verander in gebruikersnaam#mail: dan kan ik wel mailen met dat account. Echter de mail die binnenkomt op dat adres word niet gescreend op virussen zoals bij mijn eigen account. Zou het er misschien aan kunnen liggen dat ik avast onder mijn account heb geistalleerd (ander account stond toen afgemeld)?????
idd, je moet aangeven dat ie actief moet zijn voor alle gebruikers ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan