avast 4 home

Status
Niet open voor verdere reacties.

kaico

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2006
Avast 4 home loopt bij mij niet goed( hij blokkeerd mijn andere virusscanner:( ), ik had eerst al problemen met de eerste opstarting(1 uur puntjes laten zien!!!), en door die blokkade kan ik niet meer op internet( omdat het geloof ik dan niet veilig is(volgen de virusscanner)),
en ik kan avast niet goed uninstalleren (ook niet via configuratiescherm>software) en er staat ook niets van uninstal in het bestand(heb al gezocht)
alvast bedankt,
kaico

Het is ook absoluut af te raden om meerdere anti-virus programma's te installeren.

Avast 4 home loopt bij mij niet goed( hij blokkeerd mijn andere virusscanner:( ),
Ik sluit mij aan bij A.J., ik weet niet welke andere virusscanner je gebruikt maar het beste is om te kiezen, of avast of die ander.

ik had eerst al problemen met de eerste opstarting(1 uur puntjes laten zien!!!),
Bij een standaard installatie vraagt avast of hij bij de eerst volgende keer opstarten een vollegdige systeem scan moet doen, daar heb jij op Ja geklikt daarom de puntjes

en door die blokkade kan ik niet meer op internet( omdat het geloof ik dan niet veilig is(volgen de virusscanner)),
Vermoedelijk is dat de windows popup dfie aangeeft dat je geen virusscanner (correct) hebt geinstalleerd.

en ik kan avast niet goed uninstalleren (ook niet via configuratiescherm>software) en er staat ook niets van uninstal in het bestand(heb al gezocht)
alvast bedankt,
kaico
Bij mij werkt de uninstaller vanuit het configuratiescherm - software erg goed, wat doe het niet bij jou dan?

ik druk er dan op, wachten, en dan gebeurt er gewoon niks(P.S. ik heb Symantec Antivirus, en dat van 2 virusscanners wist ik dus niet:( )

Ik zou die Symantec er heel snel afgooien, moet je kijken wat een problemen je dan oplost!

ik kon nu wel opeens avast verwijderen, kon de hele tijd niet (GEEN grapje), maar nu opeens wel. Dus ik hoef Symantec niet te verwijderen:) :) :)

ik kon nu wel opeens avast verwijderen, kon de hele tijd niet (GEEN grapje), maar nu opeens wel. Dus ik hoef Symantec niet te verwijderen:) :) :)

Oke, mooi.
Welke anti-virusprogramma's heb je nu nog geinstalleerd staan? Alleen Norton?
Altijd maar 1'tje gebruiken.

Als opruiming kan je nog even dit doen:

1) Download hier eens CCleaner.
Installeer het daarna en start het programma.
Gebruik de onderdelen Cleaner en Problemen, bij beide onderdelen, laat je pc scannen en laat alles verwijderen wat er gevonden wordt. Bij het onderdeel Problemen kan je nog kiezen om een back-up van de te verwijderen sleutels te maken, doe dit.
Vink aan de linkerkant niks nieuws aan dan wat er al aangevinkt staat, dit is voldoende.

draait deze wel goed? anders krijg jij de schuld( op kleuterstemmetje :P:P:P:P)

kheb nu gewoon Symantec, en een paar keer CCleaner gedraait, maar dat doe ik denk kniet meet, want ben gewend om standaard ingelogd te zijn( hier ook), dus

geen verdere berichten graag, de vraag is beantwoord

-closed-

Laatst bewerkt:
Die instellingen kan je in CCleaner gewoon veranderen hoor, als je niet weet hoe het werkt kan het inderdaad een eng programma zijn.......:confused:
Maar, ik mocht niet meer reageren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan