Avast Antivirus pro: scanner

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrol man

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2009
Hallo allemaal,

Als ik een bestand scan met Avast en hij is dan klaar dan laat hij niks zien bijvoorbeeld: dat alles goed is of juist niet dat er een virus of trojan in zit.
Hoe kan ik dit zien...

Normaliter gebeurd dit wel bij virus scanners. Bij avast niet (durf niet te zeggen of dit bij elke versie is). Wanneer de scan voltooid is kan je via de opgeslagen rapporten bekijken wat er gebeurd is. Eventueel "kleine bedreigingen" die niet automatisch verwijderd worden, als cookies, kunnen via dit rapport alsnog verwijderd worden.

Iemand?
Wacht nu al 14 dagen dus moest even reageren...
Maar goed waar staan die raporten dan opgeslagen?
Ik bedoel zegmaar de rapporten van mijn scans op virussen?

Heb sinds kort avast bij m'n opuders geïnstaleerd...
Probeer eens "m menu "... en dan " bekijk scan rapporten"...

Dat kan ik niet aanklikken...
Ik heb nog geprobeerd gewoon een scan te doen en dan te kijken maar dan kan ik het nog steeds niet aanklikken

Zal de eerst volgende keer bij m'n ouders nog eens checken. (gebruik zelf NoD 32)
Probeer eens bij de instellingen te kijken of je daar iets moet veranderen...
Verder staan er hier op help mij nog een aantal handleidingen...

avast

Beste patrolman,
ik heb een scan gedraaid bij m'n ouders en je kan daarna gewoon de scan resultaten aanklikken.
Hij vraagt dan of hij voor de volgende keer scanrapporten moet maken. Klik op ja kun je daar nog je voorkeuren aangeven.
De keer erna moet de rapporten kunnen inzien...:thumb:

Ok...

Alleen ik heb laatst mijn pc leeggehaald (geformateerd) en heb nu een anderen virusscanner: AVG.
Maar toch bedankt voor alle moeite mijn pa gebruikt het nog maar bij hem gaat het gewoon ook zoals jij het zegt maar bij mij ging dat op de een of anderen manier niet...
Maar er was wel meer met mijn pc niet in orde vandaar het leeghalen van mijn pc.:D

Maar in ieder geval bedankt voor alles!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan