Avast melding(en)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Andre Linoge

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2005
Goedemiddag

Ik krijg steeds bij het opstarten van windows een waarschuwing van Avast:

C\program Files\Ipod\Bin\Ipodservice.exe
Geopend door:
C\Windows\System32\service.exe

Dit programma werd in de sandbox geplaatst.

Na een scan van Avast bleek dat er geen bedreiging te vinden was.
Na een scan van Spybot werd ik gefeliciteerd dat er geen infecties te vinden zijn.

Toch krijg ik bij diverse programma's dezelfde waarschuwing van Avast te zien.

Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen en tevens op te lossen is??

BVD
Andre Linoge

Ja :). Automatische Sandbox-mode heeft ingegrepen. Verder niks erg aan, behalve dat het programma dus niks kan veranderen aan je systeem. Dit kan je stoppen door Avast te openen, naar het tablad Aanvullende bescherming te gaan, klik dan op AutoSandbox, klik dan op de button Instellingen, en klik dan op Autosandbox in de menu-lijst. Uncheck de box naast Auosandbox inschakelen. Avast zal nu niet meer programma's automatisch in Sandbox openen.

Mocht je de functie willen behouden, zorg dan dat Ipodservice.exe niet in de lijst staat.

antivirus schenner (avg)

hallo forum; met dwarsligger.
Ik heb hem voor zo ver uitgeschakeld; maar ik kan hem niet helemaal uit het systeem krijgen. Hij laat zich niet uit de lijst programma's en omderdelen verwijderen.
En als ik de computer helemaal uitzet, en dan weer aanzet heeft hij zich weer aangemeld. en begind weer te vervelen ik zou gaag willen dat jullie mij de oplossing aanrijken. Ik hoop dat jullie kunnen helpen tot weder horen. Dwarsligger....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan