avast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hopman

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2007
hoe intsalleer ik een gratis versie van avast al ik eerst alle verwijderd heb ?
Mvrgr
Maarten

http://www.avast.com/eng/download-avast-home.html

Hier kan je de gratis versie downloaden.
Vervolgens instaleer je hem ( gewoon dubbelklikken op het bestandje) en krijg je op een gegeven moment de keuze ( ik geloof na opnieuw opstarten) om naar de registratie pagigane te gaan. Daar vul je je gegevens in waaronder je e mail adres en je ontvangt op dat adres een code. Deze vul je in. Dit kan als je je PC opstart...dan word er om een sleutel gevraagd. Klik op OK en klaar ben je.

http://www.avast.com/eng/download-avast-home.html

Hier kan je de gratis versie downloaden.
Vervolgens instaleer je hem ( gewoon dubbelklikken op het bestandje) en krijg je op een gegeven moment de keuze ( ik geloof na opnieuw opstarten) om naar de registratie pagigane te gaan. Daar vul je je gegevens in waaronder je e mail adres en je ontvangt op dat adres een code. Deze vul je in. Dit kan als je je PC opstart...dan word er om een sleutel gevraagd. Klik op OK en klaar ben je.
Thanks !! Wat fijn dat er toch zoveel slimme mensen zijn. Weet jij ook als ik in het bestand software avast verwijdert heb blijven er nog resten op de schijf zitten oef ikdeze moet verwijderen en hoe ?
Vast bedankt
Maarten

Zullen best restjes blijven maar daar zou ik me niet zo druk over maken...

Virus waarschwing

Zullen best restjes blijven maar daar zou ik me niet zo druk over maken...
Dag Raymond ,al weer even geleden maar ik heb nog een vraag. Ik heb Avast succesvol geïnstalleerd en heb de nodige virruscans gedaan dat is allemal o.k. Toch krijg ik regelmatig een berichtje als ik een mail met of zonderbijlage verstuur (zie bijlage) Weet jij wat hier mee te doen ? Vast bedankt
m.vr.gr/
Maarten

Dat lijkt me duidelijk dan toch.
Als jij weet dat het een vertrouwd bericht is kies je voor je voor hervatten.
Maar je kan geloof ik ook het scannen van uitgaand email uitzetten. Ik zal straks even naar kijken.

scannen

Dat lijkt me duidelijk dan toch.
Als jij weet dat het een vertrouwd bericht is kies je voor je voor hervatten.
Maar je kan geloof ik ook het scannen van uitgaand email uitzetten. Ik zal straks even naar kijken.
Raymond vast bedankt voor de moeite !
Maarten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan