Avatar:Legends of the arena Codes.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Askewen

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2008
Dit geeft je geen extra kracht of zoiets dergelijks dus het zou moeten worden toegestaan.
De cheats zijn:
Boomerang
Mai
Air temple
Western air temple
Dragon
Dragon Dance
Dragon Race
Mother
Mouth
Gondola

Er zijn meer op TV,dus kijk om ongeveer 6:00 naar de engelse nickelodeon voor meer codes.
Maar ik hoop dat deze helpen.

Elke code geeft 500 gold en deze zijn goed als je een beginner bent,maar ook daarna.

hoe maak je daar een acc aan en ik spel nu met zonder acc te spelen en waar voer ik die cheats in

Ga naar nickelodeon.nl en zoek voor die game en download hem.
Je moet je NickName gebruiken om in te loggen voor het spel.
Ga naar training of speel online,naast je karakterplaatje zie je drie opties,voor de code's nu in.

Personage cheats

Hier codes om personen te krijgen:

'breath of fire' voor Zuko
'seventh chakra' voor Aang
'painted lady' voor Katara
'metal bending' voor Toph

Nog 1 cheat voor 500 goud:
june

Laatst bewerkt:
Ga naar nickelodeon.nl en zoek voor die game en download hem.
Je moet je NickName gebruiken om in te loggen voor het spel.
Ga naar training of speel online,naast je karakterplaatje zie je drie opties,voor de code's nu in.

Ik ben geregistreerd bij nickelodeon en heb het spel legends of the arena gedownload maar mijn account werkt daar ni op wat moet ik doen?
ik heb nog een vraag hoe verwijdert ge uw personage ik he er twee

Dit geeft je geen extra kracht of zoiets dergelijks dus het zou moeten worden toegestaan.
De cheats zijn:
Boomerang
Mai
Air temple
Western air temple
Dragon
Dragon Dance
Dragon Race
Mother
Mouth
Gondola

Er zijn meer op TV,dus kijk om ongeveer 6:00 naar de engelse nickelodeon voor meer codes.

Elke code geeft 500 gold en deze zijn goed als je een beginner bent,maar ook daarna.

Ik heb mij geregistreerd bij nickelodeon en het spel legends of the arena gedownload maar mijn account werlt daar ni op wa moet ik doen
ik heb nog een vraag hoe verwijdert ge uw personage i heb er twee

De cheats zijn:
Boomerang
Mai
Air temple
Western air temple
Dragon
Dragon Dance
Dragon Race
Mother
Mouth
Gondola

willen jullie toph ja hé ik zeg de code wel: metal bending en voor katara : painted lady succes je begint wel met lvl 1 en je hebt 2 of 3 poppetjes

Laatst bewerkt:
dit geeft je geen extra kracht of zoiets dergelijks dus het zou moeten worden toegestaan.
De cheats zijn:
Boomerang
mai
air temple
western air temple
dragon
dragon dance
dragon race
mother
mouth
gondola

er zijn meer op tv,dus kijk om ongeveer 6:00 naar de engelse nickelodeon voor meer codes.

askwen vragje wat is het sterkts element van avatar

cheats

De cheats zijn:
Boomerang
Mai
Air temple
Western air temple
Dragon
Dragon Dance
Dragon Race
Mother
Mouth
Gondola

ik zeg welke het niet doen bij mijn avatar: air temple, dragon race, mother en mouth dus die moet je niet gebruiken

de code voor oneindige chi is: nelend:thumb:

kan je niet inloggen met je nick id?

dan moet je eff lezen op die site lezen bij de game uitleg daar staat het is nog niet mogelijk om met je nickid in te loggen je moet op inloggen klikken en dan op overslaan dan kan je je naam enzo veranderen en je gegevens en je karakter worden gewoon opgeslagen gr jaimy

kan je ze maar een keer gebruiken?

hey even een vraag kan je de codes maar 1x gebruiken? ik heb Mai al gebruikt en hij werkt bedankt! en een vraagje ik ben van de aard stam op het spel hoe laat je de grond breken? en hoe laat je al die langen stenen omhoog komen???

Topic stamt uit 2008 en is niet actueel meer. Ik zie geen reden om zulke oude topics steeds omhoog te halen.

Heb je een vraag dan graag een eigen topic aanmaken :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan