AVG 7.5 vervangen door AVG 8.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

antonwas

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2006
Beste lezers,

Jullie weten ongetwijfeld wel dat AVG 7.5 vervangen is door versie 8.0. Mijn vraag is: kan ik 7.5 gewoon via configuratiescherm-software verwijderen, of moet ik daar ook zo'n apart programmatje voor laten draaien zoals bij grotetere virusscanners (norton bijv.) Of kan ik 8.0 gewoon over 7.5 installeren? Het gaat om een laptop met Windows Vista.

Alvast bedankt,

Anton

gewoon verwijderen in de software lijst, de nieuwe downloaden en die installeren, klaar :thumb:

Hoeft niet en is ook beter van niet dat je die 7.5 eerst deinstaleerd.
De setup van versie 8 regelt namelijk de deinstallatie van de oudere versie,

7.5 hoef je niet te verwijderen.
8.0 zorgt daar al voor tijdens installatie

edit:te laat

Laatst bewerkt:
Beste lezers,

Jullie weten ongetwijfeld wel dat AVG 7.5 vervangen is door versie 8.0. Mijn vraag is: kan ik 7.5 gewoon via configuratiescherm-software verwijderen, of moet ik daar ook zo'n apart programmatje voor laten draaien zoals bij grotetere virusscanners (norton bijv.) Of kan ik 8.0 gewoon over 7.5 installeren? Het gaat om een laptop met Windows Vista.

Alvast bedankt,

Anton

als je versie 8.0 instaleert schrijft hij hem automatische over versie 7.5 heen. dus deïnstalatie is niet nodig

haha denk het ook:P maar voor de zekerheid he :P ;):p:p:p:p:thumb:

Ik stel nu deze vraag wel,

Maar is het wel per se nodig om AVG versie 7.5 te vervangen door 8.0? Ik heb na 25 juni naar updates gezocht in versie 7.5 en deze werden daadwerkelijk ook gevonden. Moet ik per se dan 8.0 installeren?

Groetjes Anton

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan