AVG 8.0 & Thunderbird

Status
Niet open voor verdere reacties.

Morsyd

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2007
Hallo
als emailprogramma gebruik ik Mozilla Thunderbird, en sinds vandaag heb ik geüpgradet naar AVG 8.0 als virusscan.
maar in AVG staat in het onderdeel 'E-mail Scanner' bij 'Installed e-mail client plugins' enkel Microsoft Outlook (wat dus niet op mijn pc staat...).
Ik veronderstel dus dat mijn mails niet meer op virussen worden gechecked, want onderaan een mail staat bv. geen bevestiging meer van AVG dat hij virusvrij is, ...
Hoe laat ik Thunderbird werken met AVG? Want ik vind nergens in AVG een optie om mijn e-mailprogramma te wijzigen...

.
Moi Morsyd,

Je bent nog niet in nood denk ik, De e-mail en bijlagen eenmaal binnengekomen kunnen handmatig worden gescand maar het is mooi als de computer het doet. Het gaat erom dat je de virusscanner instelt als Proxy tussen jou en de e-mail cliënt. Met AGV kan je alle kanten op. Een goede beschrijving staat op deze pagina. Als je een mondje Engels spreekt kom je er vast wel uit. :shocked: http://www.j79zlr.com/howto.php?id=11
.

Van de AVG pagina:
E-mails (all major email programs like MS Outlook and Thunderbird supported)

Alleen voor Outlook moet een speciale plugin geïnstalleerd worden, voor de overige e-mailprogramma's niet. AVG werkt dus gewoon.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan