AVG activeert geen identity protection

Status
Niet open voor verdere reacties.

murdoch201

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2008
Berichten
336
Hoi,

ik heb AVG 9.0.663 en hij wilt geen identity protection activeren. Als ik "Identity protection is actief" aanvink en op "wijzigingen opslaan" druk krijg ik dit:

Code:
Er is een fout opgetreden bij het opslaan van de configuratie.
Voor alle andere onverwachte fouten.

Is dit een virus dat AVG uitschakeld ofzoiets?
Toen ik daarvoor SP3 (XP) installeerde zei hij ook al dat er door Microsoft virussen worden geinstalleerd.
 
Probeer eens te updaten en daarna opnieuw op te starten

Ik heb dit ook gehad
 
Probeer 1 voor 1 de onstaande mogelijkheden:

-1-
Zorg dat u beschikt over administrator rechten en de installatie als administrator uitvoert.
Als dit niet werkt, download en start het volgende bestand reset access.
Start daarna de computer opnieuw en start de installatie van AVG opnieuw.

-2-
Dubbelklik op het onderdeel dat niet actief is en zet dit onderdeel op actief.

Werkt dit niet, download dan het installatiebestand van AVG en sla dit bestand op.
Na het downloaden, start u het installatiebestand en klikt u op onderdeel toevoegen/verwijderen.
Haal nu het vinkje weg bij het onderdeel wat niet actief is en volg verder de stappen van de installatie. Na de installatie start u het installatiebestand nog een keer en volgt de zelfde stappen, maar zet nu het vinkje terug.

-3-
Als de installatie van AVG mislukt met een andere melding dan die bij deze vragen probeer dan het volgende:
Kijk bij Start>Configuratiescherm>software/programma’s AVG staat en verwijder deze.
Download en start dan dit bestand AVG Remover.
Kijk daarna bij c:\Program Files of er AVG mappen staan en verwijder deze.
Start de computer nu opnieuw en installeer AVG wederom opnieuw.

Als u weer een foutmelding krijgt, let dan op of het de zelfde melding is.
Wanneer u nog steeds dezelfde foutmelding heeft, stuur de melding die u krijgt als u op details klikt naar ons op via de support.

Groeten Marcel
 
Laatst bewerkt:
ik heb zojuist een update uitgevoerd die een herstart vereiste, en het werkte terug!

bedankt batch en hoogteijling!

:thumb:
 
Mooi dat het weer zo simpel opgelost kan worden allemaal :)

Groeten Marcel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan