avg anti spyware

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hansscheer

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 jun 2001
Hallo ,
Ik gebruik avg free anti virus en avg free anti spyware ( = prima ) , echter sinds een week zie ik het ikoon van avg anti spyware in het zwart-grijs terwijl dit gekleurd moet zijn .
Hoe kan dit en wat moet ik doen ?
Er kan wel geupdated worden en er kan ook gewoon worden gescand .
Mvg. Hans

Dat icoon rechtsonder in de hoek bedoel je?
Dat zal te maken hebben met de real time scanning die is alleen een bepaalde periode in AVG Free! Anders moet je hem betalen.

Als dit hetzelfde is wat ik eerder gezien heb bij iemand:

Dat betekent dat de updates pas worden uitgevoerd als je je pc herstart.

Vlgs. mij moet je even dubbelklikken op het AVG symbool, dan op Update Manager rechtsklikken en dan Properties (of de andere optie) selecteren, en aangeven dat je de updates zonder herstart wil laten uitvoeren.

Mocht het niet lukken of zo, meld dat dan even terug, dan kan ik thuis op mijn pc kijken (draait de AVG Free software op) welke optie ik nu precies bedoel boven.

Succes,

Tijs.

Ook na een update en een herstart blijft het grijs-zwart .
Hans

Dat heeft niks te maken met een update, maar inderdaad met real-time scannen. Dat is dus de beveiliging die er de hele tijd is.
Die optie staat dus uit, en moet je weer aanzetten.

in AVG Anti-Spyware staat de optie onder ' Shield ', zie onderstaand screenshot:

avgasshieldtt9.png

Nee dat is niet gelukt , ik ga het verwijderen en opnieuw installeren
Hans

Betwijfel of het dan lukt. Zolang jij de Free versie neemt werkt dit na verloop van tijd gewoon niet meer!

Bedankt Raymond ,
Ik heb inmiddels een dinges ( je weet wel ) gevonden en het werkt weer normaal .
Hans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan