AVG Anti Virus updaten lukt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Korten

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2004
Ik heb AVG Anti Virus (Free Edition) geinstalleerd maar het updaten lukt nooit :confused:

Melding : Update was unsuccessful. Can not initialize the update interface ....

Op de website van AVG heb ik een pdf-file gevonden dat ik in de firewall van Windows XP een aantal exe- bestanden moet toelaten (wat ik ook gedaan heb) maar toch lukt de update niet. Intussen krijg ik alle 5 minuten een melding dat mijn database verouderd is, erg vervelend :mad:

Iemand een oplossing of dezelfde ervaring ?????

Heb je laatste versie, eerdere hadden dit probleem.

Helemaal deinstalleren, rebooten en opnieuw installeren al geprobeerd?

Heb ik al geprobeerd en ik heb de laatste versie genomen (ben effe gaan checken) :(

ga eens naar een redelijke tijdschriftenboer. Daar ligt nog het blad PCM praktijk, met een cd rom voor je eigen xp netwerk en 60 netwerkprogrammas waaronder de volledige AVG 7 antivirus free edition. Voor pakweg 7 euro ben je onder de pannen, updaten moet vanzelf gaan.

mathwenders zei:
ga eens naar een redelijke tijdschriftenboer. Daar ligt nog het blad PCM praktijk, met een cd rom voor je eigen xp netwerk en 60 netwerkprogrammas waaronder de volledige AVG 7 antivirus free edition. Voor pakweg 7 euro ben je onder de pannen, updaten moet vanzelf gaan.

Kan je toch gewoon downloaden?
http://free.grisoft.com/doc/2/lng/us/tpl/v5

Verder zou ik aanraden de freeware versie van ZoneAlarm te draaien, is veiliger én beter in te stellen. De XP-firewall blockt geen uitgaand verkeer. Deze wel uitzetten als je besluit ZA te kiezen.

ZoneAlarm: http://www.zonelabs.com/store/content/company/products/znalm/freeDownload.jsp
Goede Nederlandse handleiding: http://ludit.kuleuven.be/software/beveiliging/zonealarm.html

Gezina

in principe heb je gelijk met je verwijzing naar grisoft,com maar Korten heeft dit schijnbaar al gedaan en kan toch geen update binnenhalen.

ik redeneer dan simpel: voor enkele euro's koop je in Nederland genoemd blad, met cd rom, en ik heb voor altijd een onbeschadigd bestand met AVG (en 59 andere programmas)die de updates binnenhaalt voordat mijn volgend bakkie leut doorgedruppeld is. En van de week nog een buurjongetje blij gemaakt (buiten help mij om, dat is ook leuk)

mathwenders zei:
Gezina

in principe heb je gelijk met je verwijzing naar grisoft,com maar Korten heeft dit schijnbaar al gedaan en kan toch geen update binnenhalen.

ik redeneer dan simpel: voor enkele euro's koop je in Nederland genoemd blad, met cd rom, en ik heb voor altijd een onbeschadigd bestand met AVG (en 59 andere programmas)die de updates binnenhaalt voordat mijn volgend bakkie leut doorgedruppeld is. En van de week nog een buurjongetje blij gemaakt (buiten help mij om, dat is ook leuk)

Nou ja, kan ook hoor. Ik denk meer dat er iets is mis gegaan. Mogelijk kan de TS weer de boel uninstallen, de resten verwijderen met Ccleaner + uitleg en dan weer schoon AVG herinstalleren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan