AVG anti-virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

tclaesse

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2004
Weet er iemand op welke manier ik m'n AVG anti-virus moet uitschakelen ?

Klik met rechts op het AVG-icoon naast het klokje (rechtsonderaan in beeld)... neem de optie "quit avg control center".

Dan staat deze af. Start je nadien weer op, dan staat hij weer op. Wil je niet dat hij automatisch opstart, dan ga je naar start>> uitvoeren... typ je msconfig in en enter je.. dan ga je naar het tabblad opstarten en je haalt de vinkjes weg voor avgcc en avgemc. (wat niet aan te raden is anders zit je natuurlijk zonder virusscanner:D)

James:)

Als je Windows 2000 of XP hebt, zul je ook via services.msc de services van AVG moeten uitschakelen.

(Maar waarom zou je je antivirus willen uitschakelen?)

Na het installeren van fifa 2005 krijg ik de melding :CD/DVD emulation has been detected. Please disable all CD/DVD emulation software and re-start the game. Dacht dat dit door de AVG kwam ?

Geplaatst door tclaesse
Na het installeren van fifa 2005 krijg ik de melding :CD/DVD emulation has been detected. Please disable all CD/DVD emulation software and re-start the game. Dacht dat dit door de AVG kwam ?

Wat heeft AVG nu met CD/DVD emulatie software te maken?

Dan wil zeggen dat het programma programma's zoals cloneCD of DeamonTools heeft gevonden... dat heeft niets met je virusscanner te maken.

Clone cd

Ik heb inderdaad virtual clone drive. Moet ik deze dan ergens uitschakelen om het spel fifa 2005 te kunnen opstarten ?

De virtual clonedrive zal je inderdaad moeten uitschakelen.:)

Als je dan opnieuw probeert zou het moeten lukken.

Succes:)

Op welke manier kan ik de virtual clone drive het beste uitschakelen ?

Het icoontje van de virtual clonedrive staat rechtsonder in beeld, je zal eerst alle virtuele drives moeten unmounten.
Neem de optie "unmount all drives" (denk ik dat ie noemt)
En daarna zet je het aantal virtuele drives op 0.

Sluit nu het programma af (dus ook het icoontje weg naast de klok he;))

Laatst bewerkt:
AVG

Rechtsonder staat geen icoontje van Clone drive. Enkel onder 'deze computer' en het wordt aangeduid met een G-schijf. Klik ik op unmount gebeurt er totaal niks.

Dan moet je het programma virtual clonedrive opstarten he...:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan