AVG Antie spyware

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruterink

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2003
Hallo,
als ik het programma AVG Antie spyware op de laptop van mijn dochter wil installeren krijg ik de melding"windows ondersteunt geen 64bits progr.".Wat wil dit zeggen? Op mijn pc staat ook Win XP home en daar gaat de installatie gewoon goed.

Het is een virus of spyware die de installatie tegenhoudt

Laatst bewerkt:
Windows er nu opnieuw opgezet want het probleem bleef betsaan. Nu is alles weer oke.

Ik krijg een email om deze vraag op opgelost te zetten volgens mij een foutje of zo. ik ben niet de topicstarter

Ik krijg een email om deze vraag op opgelost te zetten volgens mij een foutje of zo. ik ben niet de topicstarter
Klopt inderdaad, "opgelost" op een normale manier is het niet, maar er bleef niets anders over omdat de pc steeds meer gekke dingen ging vertonen. Ook de tip om on-line te laten scannen hielp niet, de pc werd zelfs zo traag dat alleen het opstarten al een tijd duurde.Mijn dochter, van haar was de computer en ze had hem erg nodig, heeft hem toen naar de pc-winkel gebracht en daar hebben ze het zo opgelost omdat ze er ook volgens hun zeggen niets vreemds op konden vinden.

Nee das niet wat ik bedoelde te zeggen,

Ik kreeg een email van helpmij om deze vraag op ''opgelost'' te zetten terwijl ik deze topic niet gestart ben , dat moet jij dus doen deze topic op ''opgelost'' zetten.
Kijk naar de knop ''opgelost'' en klik erop.

Zonde. Meestal kun je veel meer zelf doen alvorens je een herinstallatie moet (laten) doen. :)
Helemaal met je eens, maar als je de pc niet kunt missen en er zelf niet zo erg veel verstand van hebt dan blijft er vaak weinig keus over.

Helemaal met je eens, maar als je de pc niet kunt missen en er zelf niet zo erg veel verstand van hebt dan blijft er vaak weinig keus over.

Tja.. Zelf heb ik de luxe altijd een PC achter de hand te hebben. Maar als het de enige PC is heb je vaak geen tijd voor veel "gedoe".

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan