AVG checkt mijn mail maar die heb ik helemaal niet???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Luitjes,

Wie dit weet is een genie...

Ik krijg onder elke mail dit bericht

No virus found in this incoming message.
Checked by AVG Free Edition.
Version: 7.5.432 / Virus Database: 268.17.32/677 - Release Date: 8-2-2007 21:04

Maar nu komt het....ik heb Avast en helemaal geen AVG????:confused:

Jokkebrok! Je hebt op 8 februari om 21:04 de database nog geupdate! :eek:
Heb je wel recentelijk AVG gehad [tot 8/2]? Mogelijk nog een [actief] "restje" .... heeft een andere gebruiker van het systeem [uit wantrouwen jegens Avast] AVG erop gezet?

Check even je Outlook "handtekening" ....

Laatst bewerkt:
Jokkebrok:p

Ik ga nog eens zoeken maar hij staat niet in de lijst met software dan kan hij toch ook niet updaten?????
Ook bij msconfig staat niks....
Ik zal ook eens met regcleaner kijken...

Ik ben de enige gebruiker op dit systeem..

Oh ja...ik heb het wel gehad maar best een tijd geleden. Niet 08-02...zo snugger ben ik ook wel weer:mad:

Nog even bij AVG gechecked maar dit: Version: 7.5.432 / Virus Database: 268.17.32/677 - Release Date: 8-2-2007 21:04, is een echte release van die dag en tijd ... [het zou kunnen dat iemand een "grappig" scriptje bij je binnen had geduwd om je "in de gordijnen" te krijgen... maar meestal zijn de gegevens dan fake.... er zijn ondertussen nog nieuwere releases geweest, maar die heb je dus niet meegekregen......]
Toch iets gebeurd met AVG op donderdag 8/2 [is dat je gebruikelijke "stapavond"?]

Joh, ik zit me suf te denken en heb echt getwijfeld om het te plaatsen.
Ik woon hier met mijn vrouw en die zit nooit op de PC en mijn kind van 4 dus die kan het nooit zijn :D

Ik zie wel een restje staan in Regcleaner en ga het er zo even uithalen maar dat kan het toch nooit zijn??

Intrigerend probleem.......

AVG roept zelf dat je het alleen maar met het "install" programma goed kunt "uninstallen" [anders blijft de "e-mail plugin" bestaan.....].... is dat een mogelijkheid, zweeft die plugin nog rond?

Ik heb nu alles wat ik kon vinden verwijderd en het staat ook niet meer onder deze mail van Helpmij maar net nog wel bij een mail van mijn neef (profpc).
Kan het zijn dat een ander AVG( of heeft gehad) op zijn PC heeft dat deze melding geeft? Voor mij is het incoming en zo zegt hij dat ook maar bedoeld hij niet dat hij de outgoing van de afzender gescand heeft???

Intrigerend? Zeg dat wel...ik heb als ik wat heb met mijn PC alleen maar vage dingen. Sinds kort speelt van tijd tot tijd ook al mijn muziek en windows geluiden te snel af???
Kwam ook geen antwoord op en vaak na een herstart is het weer okay....

Als het een aan jou "doorgestuurde" mail is van iemand die AVG heeft, dan blijft dat bericht er inderdaad onder staan..

Dan hebben wel veel mensen AVG.....
Ik ga eten ..je hoort nog en bedankt zover!

Dat "te vlug" spelen van muziek met Mediaplayer is meestal een timing probleem in je soundcard... in configuratiescherm -> geluiden en audio -> bij luidsprekerinstellingen -> geavanceerd, kun je de hardwareversnelling iets terug schroeven.... als het soms wel soms niet werkt, staat die iets te kritisch.... als je 5.1 hebt en je zet die schuif helemaal terug, houd je alleen stereo over......

Alternatief kun je even checken of de soundcard driver nog up-to-date is.....

Het zijn ook de windows geluiden en na een herstart is het vaak weer weg.
Maar goed, nu mijn andere probleem....
Ik heb handmatig nog wat opgeruimd en regcleaner en CC Cleaner laten draaien. Ik krijg nu bij mijn laatste mailtjes niet meer dat bericht. Je zou zeggen opgelost maar ik blijf het een vreemde zaak vinden dat als je ooit AVG hebt gehad en deze verwijderd zulke berichtjes krijgt en er op de één of andere manier ook nog iets geupdate word:confused:

Nou ja, ik wacht het nu even af.
Bedankt zover.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan