Hoi,
Onderstaande melding ontving ik vandaag, mailtje gisteravond verstuurd...weet iemand wat dit inhoudt?
Charis
----------------------------------------------------------------------------------------------
Dit is het AVG E-mailscanner-programma.
Tot mijn spijt moet ik u meedelen dat het bericht is teruggestuurd
hieronder kon niet worden afgeleverd op één of meer adressen.
De e-mailserver heeft gereageerd met de volgende fout:
-------------------------------------------------------------------
Kan SMTP-verbinding met '***.**.**.**' niet openen
Connect: Er is geprobeerd een socketbewerking uit te voeren op een onbereikbare host. (10065)
-------------------------------------------------------------------
Uw e-mailbericht wordt aan u teruggezonden in het volgende gedeelte van dit
bericht. Probeer opnieuw of u het bericht kunt verzenden.
Neem, als u hulp nodig hebt, contact op met uw beheerder of de
internetprovider.
U kunt ook de de instellingen van de e-mailclient controleren, bijvoorbeeld:
- of uw SMTP-authenticatie is geconfigureerd
- of u de juiste servernaam hebt opgegeven voor SMTP
- of het adres van de afzender overeenkomt met het gebruikte SMTP-serverdomein\\r
Onderstaande melding ontving ik vandaag, mailtje gisteravond verstuurd...weet iemand wat dit inhoudt?

Charis
----------------------------------------------------------------------------------------------
Dit is het AVG E-mailscanner-programma.
Tot mijn spijt moet ik u meedelen dat het bericht is teruggestuurd
hieronder kon niet worden afgeleverd op één of meer adressen.
De e-mailserver heeft gereageerd met de volgende fout:
-------------------------------------------------------------------
Kan SMTP-verbinding met '***.**.**.**' niet openen
Connect: Er is geprobeerd een socketbewerking uit te voeren op een onbereikbare host. (10065)
-------------------------------------------------------------------
Uw e-mailbericht wordt aan u teruggezonden in het volgende gedeelte van dit
bericht. Probeer opnieuw of u het bericht kunt verzenden.
Neem, als u hulp nodig hebt, contact op met uw beheerder of de
internetprovider.
U kunt ook de de instellingen van de e-mailclient controleren, bijvoorbeeld:
- of uw SMTP-authenticatie is geconfigureerd
- of u de juiste servernaam hebt opgegeven voor SMTP
- of het adres van de afzender overeenkomt met het gebruikte SMTP-serverdomein\\r