AVG en windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjcmmol

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2002
Berichten
325
SInds ik windows 7 heb geinstalleerd, werkt van het AVG internet security programma de AVG firewall niet meer,
Ik heb een tweeledige vraag.
Is - voorzover u weet - de windows 7-firewall even goed, beter of slechter dan de AVG- firewall?
Indien de AVG-firewall naar uw oordeel beter is, kunt u mij dan op weg helpen om de AVG firewall aan het werk te krijgen?
Bij voorbaat dank
 
ik raad aan om het eens te verwijderen en dan de laaste versie te instaleren.
bij mij draai avg paket wel helemaal. op win 7
 
Dank je voor je antwoord.
Ik leid uit je antwoord af dat je geen oordeel kunt / wilt geven over de vraag wat de kwalieit van de windows firewall is in vergelijking met de avg firewall.
Verder, mijn avg internet security functioneert op dit ene aspect na prima. Daarom wil ik geen nieuwe versie gaan kopen. Als het dus geen oplossing is binnen de huidige versie, zal ik moeten leven met de windows firewall
 
Is er eventueel nog iemand die mijn vraag kan beantwoorden
 
De Windows Firewall is sterk verbeterd t.o.v. de vorige versie.Zo op 't eerste gezicht is er niets mis mee omdat je, ook bij de geavanceerde instellingen,veel opties hebt.
Maar ik mis persoonlijk m'n oude vertrouwde Sygate,die ik onder XP wel heb.
Zelf draai ik AVG-free i.s.m. Windows Firewall en tot zover geen problemen.
 
Dank je voor je reactie. Ik ga dit item afsluiten, omdat ik uit jouw antwoord en enkele antwoorden uit mijn omgeving de indruk krijg, dat de windows 7 firewall goed is, en AVG internet security zijn werk laat doen zonder zijn firewall
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan