AVG for e-mail stuurt mijn mail terug

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ri@

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2000
Berichten
110
Hallo ik weet niet of mijn vraag hier thuis hoort, maar mail die ik verstuur komt na uren weer terug bij mij met de volgende mededeling:

This is the AVG E-mail Scanner program.

I'm sorry to have to inform you that the message returned
below could not be delivered to one or more destinations.
The e-mail server has responded with the following error:

-------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------

Your e-mail message is being returned to you in the next part of this
message. Try to send the message again.

Should you need assistance, please contact your administrator or your
Internet service provider.

You can also verify e-mail client's settings, for instance:
- whether your SMTP autentization has been configured
- whether you have provided correct SMTP server name
- whether the sender's address responds to the used SMTP server domain


Dit bericht kwam terug in Outlook express, maar staat niet op de server.

Op een mail die ik om 13.30 uur verstuurde kreeg ik om 17.50 uur dit bericht plus de mail als bijlage retour. Ook dit retourtje staat niet op de server. (ik laat een kopie van berichten op de server staan, zodat ik ook elders mijn mail op kan halen)

Om 19.37 uur heb ik een mail naar mijzelf gestuurd en deze is tot nog toe, 21.56 uur nog niet bij me aangekomen.

Wat is hier aan de hand? Heeft iemand een idee?
 
Het lijkt net of je een stuk van de foutmelding hebt weggelaten, namelijk het stuk na "The e-mail server has responded with the following error:"

Stond daar niets? Indien ja, dan zul je je provider moeten gaan bellen voor advies en hulp.
Indien er wél iets stond, dat dan graag vermelden, en ook welke provider je gebruikt en welke mail-instellingen (vooral welke SMTP-server je had ingesteld). Je hoeft hier op het forum geen inlog-gegevens te vermelden.

Tijs.
 
Beste Tîjs,
Hartelijk dank voor je reactie. Tussen die lijnen stond echt helemaal niets. Maar ik ben er al uit. Ik heb bij mijn virusscanner AVG een vinkje weggehaald bij "scan uitgaande mail" en nu wordt de mail wel verstuurd. Ergens begrijp ik het niet, want dat vinkje heeft er altijd gestaan en nooit problemen opgeleverd. Het betrof ook niet een specifieke mail die niet verstuurd kon worden, want ik heb ook nog wat testmails proberen te versturen en die kreeg ik ook niet weg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan