AVG Geinfecteerd? PC problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

timomaas

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2006
Berichten
35
Ik heb opeens dat bij het opstarten van mijn pc AVG (FREE) niet gestart kan worden doordat er 2 dll's niet zijn, hij loopt vast bij het repareren. AntiVir installeren werkt niet, Avast loopt vast eind v/d installatie. Zonealarm firewall heeft zo nu en dan uitval bij de TrueVector service. Firefox + een speciale browser die ik gebruik hebben soms dat ze geen verbinding meer hebben (zo lijkt het tenminste, krijg geen officiele melding), firefox loopt vast. Eindelijk AVG aan het werken gekregen: fouten bij update manager, resident shield en mail scanner, ik wil een test uitvoeren: test is gestart, maar scant niet, kan hem niet stoppen. Update werkt ook niet

Wie kan me helpen?
 
Laat eens een scan uitvoeren bij Kaspersky om te zien welke problemen er allemaal zijn.
 
hmm, aan de voorkant van pc zat bij floppydrive dingen een groot gat (de dingen om het dicht te houden waren in pc gevallen), heb daar floppydrive in gestopt (niet aangesloten, ooit geprobeerd: werkte niet) en het enige ding wat ik nog had weer gedaan. Heb safe mode geboot en AntiVir geinstalleerd, nu werken AVG (grote update gehad), Zonealarm, Antivir gewoon...

heel raar...
 
Het is mij niet helemaal duidelijk of je nog hulp nodig hebt, maar dan zien we het wel.
Heel rara......
 
volgens mij geen hulp meer nodig, want het (lijkt te werken in ieder gvl) werkt allemaal weer..
 
Mooi........houden zo. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan