AVG Internet Security 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.

@xa

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2001
Berichten
505
We hebben vandaag AVG Internet Security 2013 geïnstalleerd na eerst AVG Internet Security 2012 te hebben verwijdert en de removal tool gebruikt voor de restje op te ruimen, nu dient zich het volgende probleempje aan tijdens het opstarten.

Tijdens het opstarten van de pc blijft deze ongeveer 20 seconden hangen op het netwerk, eerst een blauw bolletje dat wat ronddraait in de netwerk afbeelding rechtsonder en vervolgens een geel driehoekje, dan komt er een venstertje rechtsonder (popup) omhoog de meldingen van wijzigingen aan onderdelen, dat hoort zo dat had ik ook in de versie van 2012 alleen gaf het daar ook nog het netwerk aan wat nu niet is, hoe dit op te lossen tot de pc weer beter doorstart.
 
Waarschijnlijk scant dat ding onmiddellijk en zoekt ook even naar updates e.d. Althans dat denk ik erover. Kun je iets doen met je instellingen in die AVG. Ik heb het niet.

Bijvoorbeeld iets met opstarten enz enz. Heb je ook de toolbar geinstalleerd. Dat zou ook nog een oorzaak kunnen zijn. :confused:

Ik neem aan dat je de handleiding hebt anders hier Klik
 
Hoi, bedankt voor je reactie. Ik heb de updates zo ingesteld dat deze na 5 minuten na het opstarten worden uitgevoerd en ja ik heb daar een handleiding van. Toolbars en zoekmachine van Avg heb ik ook niet ingebruik, verder werkt alle prima.
 
Onderstaande gegevens staan allemaal ingesteld bij de installatie op mijn windows 7 pc op Geavanceerde instellingen, mijn vraag moet dit zo omdat hij blijft hangen bij het opstarten op het netwerk zoals boven omschreven.

Je kan een keuze maken op: Blokkeren, Toestaan, Geavanceerde instellingen.

local security authority process
prioriteit toepassingen-regels
host process for windows services
services and controller app

Overige toepassingen-regels geheel onderaan (staat op vragen) maar kan worden gekozen uit: Blokkeren, Toestaan, Vragen.

Ik heb ook de AVG IS 2013 op mijn XP pc geïnstalleerd en die gaat als een zonnetje.

Groet
 
@xa ,Als je op vragen doet heb je altijd zelf de controle.
 
Bedankt voor je reactie,
Dit is echt irritant als je pc blijft hangen en dan ook nog op windows 7, op mijn oud bakje werkt het als een zonnetje dat is echt frustrerend en schijnbaar ben ik ook nog de enige die dit heeft zo te zien na gelang de reacties op het forum.
 
Heb je ook microsoft security essentials al op je computer staan. Omdat je zegt ik heb windows 7. Dan zou het kunnen dat deze twee elkaar behoorlijk in de weg zitten.

Dan zou ik een keuze maken en die AVG eraf gooien. Maar dat moet je zelf beslissen. :D
 
Nee dat heb ik er niet opstaan en ken dit programma ook helemaal niet, ik heb er wel eens wat overgelezen maar is dat nu werkelijk een volwaardige security programma?
Als mij iemand kan overtuigen dat dit een goed programma is wil ik dat best eens gaan proberen, maar een ding hij moet wel goed mailtjes scannen want daar krijg ik er op een dag genoeg van.
Ik heb nog nooit twee virusprogramma's er op gezet dan weet je dat je vraagt om problemen.
 
Ik heb hem hier, maar eigen keuze natuurlijk. Ik heb hem al jaren. Klik
 
Hoi allen, er word mij gevraagd of mijn vraag al is opgelost! nee het probleem is nog steeds aanwezig.
 
..kan je niet helpen...op mijn PC met XP draait AVG Internet Security 2013 zonder problemen.
 
Het probleem met AVG Internet Security 2013 is opgelost door de pc geheel opnieuw te installeren, bedankt allen voor het meedenken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan