AVG internet security 2015 proefversie 30 dagen volledig verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
andre@home,

Ik ben via PMA Menzis verzekerd, aanvullend 3, maar de tandartsverzekering gaat er uit, want die wordt vanaf volgend jaar zinloos zoals bij zoveel verzekeringen (volgens mij alle) al het geval is. Mijn tandarts heeft gezegd dat het niet nodig is, vorig jaar 55 euro kwijt, dit jaar de helft. Vrijwel alle tandartsverzekeringen hebben een maximale vergoeding, daarnaast vaak ook nog een eigen bijdrage, dus vrijwel zinloos tenzij je denkt het er uit te gaan halen, maar een goede tandarts waarschuwt je op tijd zodat je als nog een tandartsverzekering kan afsluiten voor wat er aan komen gaat, zekerheid heb je echter nooit. Als ik 120 euro per jaar voor de tandarts betaal, en voor 250 euro verzekerd ben, maar dan wel weer op percentages van 100% en 80%, maar een hoop is uitgesloten, dan kan ik beter een potje maken bij een andere tandartsverzekering, weet even de naam niet meer.

Ondertussen wel een probleem, ik krijg wat rare pop-ups door het surfen naar oplossingen, ik ben toen op een paar rare website uitgekomen waar ik normaal niet kom en heb dus troep binnen die de inmiddels volledige versie van AVG security (ik heb een serienummer gekregen) wel iets mee denkt te doen, maar het niet goed verwerkt.

Ik weet dat je daar een ander programma voor nodig hebt om het handmatig er uit te halen, weet alleen even niet welke.
 
ccleaner haalt de laatste restjes van avg eruit en dan ga je nog is kijken in program files of er nog ergens een map van avg erin staat en verwijder die map indien van wel
 
Ccleaner kan iedereen gebruiken ook onervaren gebruikers....
 
Totaal niet mee eens:
http://computertotaal.nl/forumarchi...-systemcare-en-ccleaner-schadelijk-voor-de-pc
De ervaren Abraham54 ook: "mijn advies is de registerreiniger met voorzichtigheid te gebruiken!"...
Als je ziet welke onzin onervaren gebruikers uitkramen... en dan zo'n tool gebruiken... forget it...

Ach het forum wordt er wel weer een deel door gevuld....

Kijk dit is een onervaren gebruiker die gelukkig zijn eigen beperkingen accepteert... hij laat het een ander doen:
http://www.helpmij.nl/forum/showthr...ijft-hangen-bij-opstart?p=5420177#post5420177
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan