avg link scanner

Status
Niet open voor verdere reacties.

222222

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2008
Hallo .
Ik heb avg 8 op mijn computer,maar hij geeft sinds 2 dagen een ! op het avg scherm.
Hij geeft aan dat de link scanner disabled is.vorige week had ik dit ook ,maar met de update ging het weg.Deze keer niet.
Ook is opgevallen dat ik bij een ander forum ingelogd blijf ,Ook naar het uitzetten van de computer,Is dit normaal????
Frank:cool:

Even je tweede vraag, leeg je cookies eens en kijk of je ingelogd blijft op dat andere forum

Hallo .
Ik heb avg 8 op mijn computer,maar hij geeft sinds 2 dagen een ! op het avg scherm.
Hij geeft aan dat de link scanner disabled is.vorige week had ik dit ook ,maar met de update ging het weg.Deze keer niet.
Ook is opgevallen dat ik bij een ander forum ingelogd blijf ,Ook naar het uitzetten van de computer,Is dit normaal????

Of is dit een verkoop truc??

Je hebt gelijk ik ben uitgelogd.Maar hoe komt het,en krijg ik het terug?:thumb:

Denk het wel.
Op de meeste forums krijg je de keuze om de inloggegevens te bewaren. Je kunt dan de keuze maken. Als je deze keuze niet hebt, ligt het aan de makers of beheerders van dat forum hoe het met deze informatie omgaat.
Maar zodra je de cookies leegt, ben je weer uitgelogd

Hallo .

Gelukkig het is opgelost,ik moest bij avg en dan tools wat aan vinken.
Zo te zien werkt hij weer.
Alvast bedankt voor het meedenken
frank:thumb::thumb:

Gelukkig het is opgelost,ik moest bij avg en dan tools wat aan vinken.
Zo te zien werkt hij weer.
Alvast bedankt voor het meedenken
frank:thumb::thumb:

Ik heb ook een probleem met de linkscanner,maar bij mij staat hij wel aangevinkt maar zie ik bij de zoekresultaten er niets van.
Ik gebruik avg 8 op een laptop met vista.

Ik heb ook een probleem met de linkscanner,maar bij mij staat hij wel aangevinkt maar zie ik bij de zoekresultaten er niets van.
Kun je a.u.b. zelf een topic starten en niet inbreken in iemand anders' topic? ;)

Helaas kan ik je niet helpen,ik heb er niet zoveel verstand van.
Ik wens je veel sterkte toe ,en begin een eigen topic.
Er zal wel iemand zijn die je wel kan helpen:thumb:
frank:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan