AVG melding Trojaans paard agent_r.AOB - gaat niet weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Alex978

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 aug 2011
Hallo,

ik heb sinds kort het probleem dat mijn AVG steeds een melding geeft van een trojan genaamd trojaans paard agent_r.AOB.

Nu heb ik al van alles geprobeerd om die weg te krijgen. Gewoon verplaatsen naar quarantaine, of naar het bestand gaan. Niks werkt omdat ik dan de melding krijg "Object bestaat niet of niet toegankelijk".

Ik heb een screenshot van het probleem erbij gedaan.

hopelijk kan iemand me helpen aangezien ik de melding tijdens het typen al 3 keer heb gekregen dus die komt behoorlijk vaak.

Edit
MBAM en Super Anti Spyware heb ik geprobeerd maar het heeft niks geholpen.

Groeten Alex

Laatst bewerkt:
Ik ga het nu allebei eens proberen. Ik heb ook toen ik die melding kreeg met avg gescand.
Bij een scan herkende AVG echter niks terwijl de melding toch bleef komen.

Maar goed ik probeer het eens met MBAM en dan eens verder kijken:)

Hey,

ik heb het geprobeerd maar geen van beide programma's heeft het opgelost:(
Toch bedankt alvast en toevallig nog andere ideeën?

Groeten alex

Agnet_r.AOB

Ik heb het zelfde probleem.
2 PC's draaien met W7. de ene krijgt steeds deze melding.
Ik heb zelfs een oudere Image terug gezet en zonder internet opgestart.
Geen probleem een uur probleemloos gewerkt.
Na aansluiten van internet meteen weer deze melding.
Heb in het register verschillende dingen verwijderd maar zonder resultaat.
Is dit misschien alleen iets wat naar boven komt met AVG?
Dan moeten zij dit toch melden of oplossen!!
Wie weet er een echte oplossing !
Alvast bedankt.

Dankje :)

dat ga ik vanmiddag als ik thuis ben meteen maar eens proberen. Kijken of het me lukt:p

Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem. Ik kan echter niet meer in de normale modus opstarten en de registry oplossing lukt volgens mij niet in safe mode?

Groet

Ben na veel gerotzooi toch weer in de normale modus van mijn laptop kunnen komen. Echter, de beschrijving zoals gegeven helpt mij niet. Er staat niets van die aard in de processes in de task manager en ook niet iets wat ik als zodanig herken in de registry...

Ben nu ook weer in staat om scans te runnen (defender, MBAM, ...) zonder dat ik met een blauw scherm uit mijn systeem gezet wordt. Maar dat kan er ook aan liggen dat ik mijn wifi uit heb gezet (hoewel ik deze wel weer even aan het gezet om de defender te updaten)...

AVG heb ik er overigens even niet meer op staan...

Alle hulp is welkom!

Groet

P.S. Ik kan de file conhost.exe niet uit de temp deleten, maar wel de naam en extensie veranderen. Dan rebooten en daarna kan ik de file met de nieuwe naam wel deleten. Even later komt conhost.exe weer tevoorschijn, maar wellicht dat dit iemand helpt...

Laatst bewerkt:
Hmm, ik heb nu Avast (had ik er even op staan i.p.v. AVG) er weer afgegooid nadat ik een vage melding over "no more endpoints available" of iets dergelijks kreeg. Nieuwste AVG erop gezet (2011) en... even vingers over elkaar, maar het lijkt erop alsof AVG nu de conhost.exe wel heeft kunnen verwijderen (en tevens nog een spy.gen infectie). Spyware Doctor vond overigens een hele boel zooi, maar allemaal low threat cookies e.d.. Dus niet de infectie waar het me allemaal om ging. Wat ik met al die dingen ga doen moet ik nog even bekijken; weet nog niet of die eraf moeten. Geen zin om een licentie te kopen met mijn creditcard op een PC waar ik net deze heisa op heb gehad...

PC scan loopt, 490.000 objecten gedaan en nog niets gevonden. Internet staat weer aan enzo en AVG is nog niet getript over meldingen zoals in de eerste post (die ik eerst ook had). Ik hoop echt dat ik er nu klaar mee ben; veeeeeeeel te veel tijd aan moeten besteden. Als ik de maker van dit paardje in mijn handen krijg, dan be-eindig ik zijn carriere...

Ik heb te weinig verstand van dit soort dingen (ben in ieder geval geen expert), maar als het bij mij inderdaad opgelost blijkt en iemand nog meer details wil hebben (en ik ze me nog kan herinneren), dan post maar even hier. Ik zal doen wat ik kan; ik weet hoe je je voelt...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan