AVG niet langer gratis

Status
Niet open voor verdere reacties.
De fijnste free virusscanner ooit, Inoculatel home edition, is ons al een hele tijd geleden ontvallen door commercieel te gaan. Jammer dat AVG dezelfde kant op gaat, want het is geen slechte AV. Uit de e-mail maak ik echter op dat nog niet alle hoop verloren moet worden geacht. Intensieve lobby kan een free versie van AVG7 tot gevolg hebben, zo begrijp ik.
confused.gif
.

Ja dat was natuurlijk wel te verwachten.
Een gratis virus scanner is een tijdje gratis en daarna nadat iedereen eraan gewend is, dan wordt het commercieel.
Dat was ook zo met de de Esafe virus scanner die vroeger ook gratis was.

Nou da's dan lekker Pieter, dank voor deze info. @ Hendricus, idd is die Hazeleger druk aan het lobbyen maar ik vrees toch dat het commercieel gaat worden en wordt er al gesproken over Avast als alternatief. Eigenlijk zouden providers hier een rol in moeten hebben, als klant zou je een goed produkt (meerdere keuzes) tegen een aantrekkelijke prijs moeten kunnen aanschaffen en dan bedoel ik niet die onduidelijke/vage beveiliging die ze nu aanbieden.

Hoi,

Ik gebruik sinds 1,5 jaar "AntiVir®
Personal Edition" (is nog gratis) op 3 computers en deze virusscanner werkt prima!
Heeft me al vele keren gered bij bezoekjes op dubieuze sites.

http://www.free-av.com/

Grtzzz.

Ook ik gebruik sinds 2 maanden Antivir, tot volle tevredenheid. 'Benieuwd hoe lang die free blijft
smile.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan