Avg of esed nod 32.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker37

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2009
Sommige mensen hebben via hier een antivirus gekocht, iemand ervaring of dat toch beter is dan avg antivirus, lees hier en daar dat Avg het systeem nogal trager maakt, vroeg me ook af of dat geldt wanneer je de "resident shield" uitschakelt, of je dan dus met een paar drukken op de knop toch bijna het maximale uit je computer kan halen, die kleine moeite heb ik er dan nog wel voor over, de paar keer dat het nodig is. En de vraag blijft of Avg wel voldoende de "bacillen" buiten houd. Al is het wel wat onorigineel om geen virussen te willen misschien, hoop niet dat ik u verveeld heb er mee beste lezer.
Of Avira dat misschien? Of of.

Heb gegoogeld al, maar meningen te verdeeld, nee echt serieus, nou ja, ja wel, ja echt waar, nou jaaa.

Laatst bewerkt:
ik raad je nod32 is heel snel en beschermd je computer tegen allerlei virussen ik heb ook nod32 heel goede antivirus programma de beste.
En nod32 is ook goedkoper dan AVG.

als je resident shield uit zet, dan ben je niet meer beschermt... nod32 vind ik persoonlijk veel lichter en makkelijker.

ik raad je nod32 is heel snel en beschermd je computer tegen allerlei virussen ik heb ook nod32 heel goede antivirus programma de beste.
En nod32 is ook goedkoper dan AVG.
Nog goedkoper dan gratis? (ik heb de gratis versie dus).

als je resident shield uit zet, dan ben je niet meer beschermt... nod32 vind ik persoonlijk veel lichter en makkelijker.
Als je niet op het internet zit maakt dat verder weinig uit toch (als je de anti virus uitschakelt)? Maar begin aan de antwoorden al te zien dat ik het waarschijnlijk wel ga proberen. Alhoewel uehmmm tja, nou ja, zien nog effuh. Bedankt voor de reacties.

Laatst bewerkt:
ja, juist wel. alle bestanden die je download en opent via internet worden dan niet gecontroleerd, je zou resident shield aan moeten laten.

die zin heb ik donders goed begrepen, en dat is dus niet waar. waneer je 'gewoon' aan het internetten bent ben je zeker vatbaar.

die zin heb ik donders goed begrepen, en dat is dus niet waar. waneer je 'gewoon' aan het internetten bent ben je zeker vatbaar.
Maar als je niet aan het internetten bent maar gewoon niet online een spelletje speelt, dat bedoel ik met ("als je niet op het internet zit"). Maar waarschijnlijk is mijn vraag gewoon te dom, maar ja, 'k neem liever het zekere voor het onzekere, dus stelde hem toch maar even.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan