avg opstart

Status
Niet open voor verdere reacties.

jelpot

Meubilair
Lid geworden
18 mrt 2008
hallo!
ik gebruik avg voor mijn vista, maar de laatste tijd start mijn avg niet meer op bij het opstarten en moet ik dat altijd manueel doen!!!
Ik denk dat het verwijdert is door een of ander tweak progje maar ik zou niet meer weten welk.
Wel heb ik al veel gemerkt dat bepaalde tweakers en anti spyware programma' s avg niet herkennen als een antivirus...

zou iemand mij kunnen helpen hoe ik avg weer automatisch opgestart krijg bij de opstart van vista?
Verwijderen en herinstalleren heb ik al eens geprobeert en dat werkte niet... Maar misschien kan dit op een andere manier?

ja ik weet het... sorry!!! :S
maar ik besefte het niet echt dat ik onder een foute topic bezig zat en ik hoopte dan dat men hier andere oplossingen heeft omdat het hier echt gaat over antivirussen enzo...

Avg

Gewoon opnieuw installeren, dan zijn alle registraties en links terug in orde

@serge: dit heb ik al eens geprobeert maar dit heeft niets geholpen...

Ik zal het nu nog eens proberen om het dan nu met een programma te verwijderen en dat opnieuw te intalleren maar ik hoop er niet teveel op...

Avg

Installeer dan One Live Care van Microsoft eens.
Je hebt 60 of 90 dagen een free trial dacht ik.

Kan zijn dat je een virus hebt, die verhindert dat je virusprogramma opstart.
Heb zelf met dit programma al veel opgelost.
Laatste keer diende ik wel opnieuw te installeren, maar ja dan heb je een clean install en dat is naar mijn opinie toch de beste oplossing als er een virus huis heeft gehouden.

ok serge :thumb:
bedankt voor de hulp maar ik heb het ondertussen zelf al opgelost :D
Ik had de 7.5 gedeïnstalleerd met ccleaner en dan de 8.0 geisntalleerd...

ccleaner

Zou je die niet beter verwijderen?
In het uninstall.exe van ccleaner zit een trojaanspaard.
Men geeft niets voor niets gratis software.....
Waarschijnlijk is het ccleaner die je avg ook gestopt heeft.
En zal later ook je nieuwe versie gaan stoppen.

Heb gisteren nog een ME computer overgezet naar XP en daar stond ook ccleaner op. En avg werkte daar ook niet meer op. Doe een test op een virtuele PC (microsoft heeft een gratis virtuele pc) Installeer daar XP op dan AVG ... rebooten en dan ccleaner installeren. Laat hem een tijdje online en je zal zien dat AVG niet meer werkt.

Beste is Windows defender installeren van Microsoft!

wat jij daar zegt serge klinkt erg ongeloofwaardig in mijn oren hoor dat avg een trojan zou bevatten!!!
Mijn avg werkt trouwens nog wel maar ik had met een of ander programma de opstart geblokkeerd!
En windows defender staat standaart op mijn laptop met vista maar of de microsoft producten vertrouw ik toch niet zo hoor..

maar ja serge waar zeg je nu dat er een trojan inzit? avg of ccleaner?
Dat er in avg een trojan zit betwijfel ik ten sterkste want deze wordt overal aanbevolen en op het internet staat er toch niet zoiets als dat er een virus in zou zitten
----
ook heb ik niet echt goed begrepen wat je juist bedoeld hoor met dat virtueel systeem

En zal later ook je nieuwe versie gaan stoppen.

Ik neem aan dat je die bewering kunt onderbouwen met bewijzen. :confused:

ah je zegt dus dat er bij ccleaner een virus zit?
ik heb er dan toch nog nooit last van gehad, niemand die ik ken :confused:
Ik gebruik het al zo lang dus wat je zegt over een virus in de unistaller???
dan zou ik hiervan al lang iets moeten gemerkt hebben want ik gebruik het al minstens 4maand, wel onder vista maar een vriend van mij onder xp al meer dan een jaar denk ik en geen problemen gehad!!!:p

als je het kan bewijzen: graag, ga je gang...

virus in ccleaner ?

Beetje vreemde veronderstelling
het op start probleem van avg zou je kunnen verhelpen door avg eerst te deinstaleren en daarna met ccleaner bv een regscan te doen.

daarna even opnieuw opstarten en avg opnieuw instaleren :thumb:

Moet lukken
Groet Cor

Beetje vreemde bewering, die niet eens onderbouwd is.:confused: Ooit wel eens gehoort van spyware/virussen die je antivirus software stoppen? CCleaner is virus/spyware vrij.

jaja het probleem is opgelost hoor voor mijn avg op te starten met windows zoals ik in een van mijn vorige posts heb gezegd. Ik heb de 7.5 gedeïnstalleerd en de 8.0 geïnstalleerd en dan startte avg gewoon terug op.

Waar ik nog over bezig was is waarom dat "serge50" zei dat er een virus in de unistaller van ccleaner zat maar hij geeft geen antwoord meer en dus ook niets om het te bewijzen hé.
Ik heb het mapje al met een aantal veschillende programma's gescand maar toch geen virus gevonden hoor ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan