AVG poorten

• Onderwerp starter Onderwerp starter hunt
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

hunt

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2002
ik heb problemen met verbindbaar zijn , vermoedelijk houd mijn AVG de boel tegen.
mijn vraag is dan ook hoe kan ik een uitzondering maken voor een programmaatje ( Azureus )
andere mogelijkheden heb ik al bekeken , XP firewall , port forward....

thanks...

Tja...

Ik had dat ook..kreeg ook een melding van mijn antivirus programma AVIRA (voorheen antivir) dat het programma een veiligheiddslek was...trojans en virussen...het is al enige tijd geleden, dus wat precies weet ik niet meer...maar een melding is een melding....weg met Azureus en een andere torrentclient zoeken...

Ook al zou het een onschuldige melding zijn, als een antivirusprogramma zeurt, dan krijgt het antivirus programma van mij toch echt het voordeel van de twijffel...zekerheid voor alles.

Einde blauwe kikker...

geef je antwoord op een andere vraag , anders begrijp ij jouw antwoord op mijn vraag niet...

AVG is toch geen firewall?:confused: die houdt niets tegen hoor, wel die van XP zelf.

dacht dat er een firewall in zat , heb op andere sites gelezen dat ie er bij zit , snapte enkel niet hoe je een uitzondering kon maken in die firewall. van XP wel , heb ik ook gedaan. ..

dan weet ik het ook niet meer, het over het niet "verbindbaar" zijn.

Schakel de verdachte (probleem) programma’s eens om en om uit er achter te komen welke het probleem veroorzaakt.

?

Nee geen reactie op een andere vraag, maar stel nu eens dat AVG zonder melding (of een waar je overheen hebt gelezen) een belangrijk bestandje, een.ddl ofzo, behorend bij Azureus in quarantaine of erger heeft gezet, dan doet Azureus het niet....

En als dat het niet is...

.... je hebt de AVG mét firewall (die van US$ 52,95) en je gebruikt ook nog de firewall van XP??? Niet een beetje dubbel?...zou je niet die van XP helemaal uitzetten?

Dan heet het AVG Internet Security, geen AVG Anti-Virus .:eek:

TS, dien je bij Azureus geen poorten in de router te forwarden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan