AVG problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
2.694
Geachte forum leden
Ik heb tot nu toe altijd AVG virus free gebruikt Nu krijg ik de laatste tijd steeds maar de melding dat mijn termijn verloopt en dat ik over moet gaan naar PRO
en dus moet gaan betalen Dat wil ik dus niet
Als ik kijk op internet zie ik staan AVG zen wat is dat ??? Dat zou wel free zijn ??
wat kan ik doen ,moet ik eerst alles van AVG verwijderen En dan zen installeren ? wie helpt mij op pad ?
e de waele
 
Ik meen dat het zo zit:
Als je de gratis versie download en op de standaard manier installeert krijg je voor 30 dagen de pro versie. Als die licentie afloopt kies je gewoon voor de-instaleren. Als het goed is krijg je dan de vraag of je dan niet liever over wilt stappen op de free versie. Dan worden de pro onderdelen ge-deactiveerd.
Lukt dat niet, verwijder AVG dan volledig en installeer de free versie, maar dan via aanpassen/custom of hoe ze het ook noemen. Je kunt dan direct kiezen voor de free versie, zonder de probeerversie te installeren.
 
Bij de installatie van de freewareversie het vinkje vergeten uit te zetten bij de proefversie van de pro, anders krijg je niet deze melding.
Deinstalleren en opnieuw installeren van de free versie en dan dat vinkje niet vergeten uit te zetten.
Ook na de instal van de optie tot upgrade naar de PRO vermijden.
 
Ook na de instal van de optie tot upgrade naar de PRO vermijden.
Klopt. Even telkens goed opletten want je krijgt pop-ups die je zo maar zou kunnen accepteren.
 
Als je besluit AVG te verwijderen doe het dan met de uninstaltool van AVG. Zelfs Revo-uninstaller kan avg niet goed verwijderen.
 
Geachte forum leden
Mijn hele systeem is over zijn toeren Ik krijg VGA niet verwijderd Ik krijg nu steeds maar de melding van VGA dat ik mijn probleem moet door sturen naar VGA
Mijn scherm is nu ook steeds aan het flikkeren dus het is totaal niet goed mijn systeem werkt nu ook heel traag alles is fout
e de waele
 
Welke windows gebruik je?
Indien lager dan 8, start in veilige modus op en doe een systeemherstel naar een datum van voor het probleem.

Als het weer draait gebruik de verwijdertool die eerder was gelinkt weer alhoewel het ook via programma's verwijderen moet kunnen, je dient dan alleen AVG uit te zetten en alle services en processen van AVG uit te schakelen.
 
Ik heb de verwijder tool gestart maar dat werkt ook niet ik ga nu herstel proberen kijken of dit wel lukt
Ik gebruik win 8.1
e de waele
 
Volgens mij is het herstel gelukt ik ga het nu allemaal even afwachten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan