avg scan automatich uitzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

vikings

Banned
Lid geworden
1 apr 2006
waar kan ik ddit uitzetten, dat het niet autoatich meer scant.
bij die stappen, wat je wilt doen heb ik kruisje geklikt, maar toch scant het nu elke dag.
waar kna ik dit veranderen.

Via Uitvoeren -> typ msconfg -> tabblad Opstarten en daar scannen van AVG uitvinken.

Netter is het om het in het programmaa zelf aan te passen.
Ga naar testcenter(rechtsklikken op het icoontje in de systemtray) en vervolgens naar scheduler. Daar kan je alles naar wens instellen of uitzettten.
mvg Leo

avgcc.exe en avgw.exe

ik heb de virus scanner AVG!!!
bij willen scannen, kwam er hoe ik de computer en wanneer widle laten scannen.
daar heb ik nu sluiten gedaan, omdat ik dacht dat het wel weer terug zou komen, maar nu gaat pc elke dag om 8uur of zo scannen.
hoe kan ik dit uit zetten...

We snappen dat je automatisch scannen van AVG wil uitzetten
Dat vinkje zit wat verstopt.
Mogelijk dat de teksten bij jou in het Nederlands zijn. Bij mij lukt het niet om een andere taal dan engels te selecteren
Doe nou even het volgende:
Klik met de rechter muis knop het icoontje van AVG in de tray, rechtsonder in de taakbalk.
Klik op Launch AVG testcenter.
Er verschijnt een scherm met links als 4e knop van boven de knop "Scheduler"
Klik daar op.
Klik vervolgens op de(ws bovenste regel) Test plan in basic Mode.
Dubbelklik op deze regel.
Er verschijnt een venstertje, haal daar vervolgens het vinkje weg bij "Periodically start scheduled antivirus test".
Er wordt nu niet meer automatisch gescand.
Suc6 ermee.
Groeten Leo

Laatst bewerkt:
snappen jullie wel wat ik bedoel ?/ - ik heb de virus scanner AVG!!!
Dat was heel duidelijk voor ons.

De oplossing van Leofact in het Nederlands : rechtsklikken op icoon AVG -> Controlecentrum Starten -> Planner -> Testplan in Basismodus dubbelklikken -> Geplande activiteit Periodiek starten - daar is je vinkje dat je mag wegnemen !

oké, en ik mn best doen om het duidelijk te omschrijven:confused:
Snapte er trouwens geen snars van waarom ik nederlands niet kon selecteren, maar dat blijkt alleen in de betaalversie te kunnen.

Laatst bewerkt:
@ Leofact,

oké, en ik mn best doen om het duidelijk te omschrijven
Maar daar ben je dan ook perfect in geslaagd. Vertalen was dan voor mij een makkie (vooral omdat ik die pro-versie in het Nederlands heb natuurlijk) .:)

@ Leofact,

Maar daar ben je dan ook perfect in geslaagd. Vertalen was dan voor mij een makkie (vooral omdat ik die pro-versie in het Nederlands heb natuurlijk) .:)
Hallo Kape,
Heb je de hele security suite en bevalt deze? Ben zelf al een tijd op zoek naar een goed antivirus wat de pc niet zo vertraagd.
Heb nu gdata, atijd goed getest, maar erg zwaar en gaat op een onmogelijke manier met downloads om (één tegelijk!)
Terug naar de AVG vraag, hoop ik dat Vikings wat met de antwoorden kan..
Groeten Leo

Gelukt!!!

We snappen dat je automatisch scannen van AVG wil uitzetten
Dat vinkje zit wat verstopt.
Mogelijk dat de teksten bij jou in het Nederlands zijn. Bij mij lukt het niet om een andere taal dan engels te selecteren
Doe nou even het volgende:
Klik met de rechter muis knop het icoontje van AVG in de tray, rechtsonder in de taakbalk.
Klik op Launch AVG testcenter.
Er verschijnt een scherm met links als 4e knop van boven de knop "Scheduler"
Klik daar op.
Klik vervolgens op de(ws bovenste regel) Test plan in basic Mode.
Dubbelklik op deze regel.
Er verschijnt een venstertje, haal daar vervolgens het vinkje weg bij "Periodically start scheduled antivirus test".
Er wordt nu niet meer automatisch gescand.
Suc6 ermee.
Groeten Leo

hierdoor is het me nu gelukt :) :thumb: super!!!

Hallo Kape, Heb je de hele security suite en bevalt deze? Ben zelf al een tijd op zoek naar een goed antivirus wat de pc niet zo vertraagd.
Neen niet de AVG Security Suite, maar ik werk al een heel lange tijd met AVG Anti-Virus Pro en ik ben daar heel tevreden over. Nog nooit problemen mee gehad, een enorm snelle update en weinig hinder tijdens het scannen op de werking van je PC. Ik hoor wel eens schitterende verhalen over o.m. NOD32, maar ik hou het toch maar bij mijn huidige keuze.

P.S. : ondertussen lijkt het probleem van TS al opgelost. Prima zo !

Mooi ook weer uit de wereld.
Nod 32 staat idd goed bekend. 2 maanden geprobeerd en dat beviel goed, Je merkt weinig van de werking.
Gisteren was de trial verlopen en even tijdelijk avg erop.
Gelijk een trojan gevonden nod32 valt voor mij dus af.

Laatst bewerkt:
Gisteren was de trial verlopen en even tijdelijk avg erop.
Gelijk een trojan gevonden nod32 valt voor mij dus af.

NOD32 verkeerd ingesteld zeker.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan