Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Via Uitvoeren -> typ msconfg -> tabblad Opstarten en daar scannen van AVG uitvinken.
avgcc.exe en avgw.exe
Dat was heel duidelijk voor ons.snappen jullie wel wat ik bedoel ?/ - ik heb de virus scanner AVG!!!
Maar daar ben je dan ook perfect in geslaagd. Vertalen was dan voor mij een makkie (vooral omdat ik die pro-versie in het Nederlands heb natuurlijk) .oké, en ik mn best doen om het duidelijk te omschrijven
Hallo Kape,@ Leofact,
Maar daar ben je dan ook perfect in geslaagd. Vertalen was dan voor mij een makkie (vooral omdat ik die pro-versie in het Nederlands heb natuurlijk) .![]()
We snappen dat je automatisch scannen van AVG wil uitzetten
Dat vinkje zit wat verstopt.
Mogelijk dat de teksten bij jou in het Nederlands zijn. Bij mij lukt het niet om een andere taal dan engels te selecteren
Doe nou even het volgende:
Klik met de rechter muis knop het icoontje van AVG in de tray, rechtsonder in de taakbalk.
Klik op Launch AVG testcenter.
Er verschijnt een scherm met links als 4e knop van boven de knop "Scheduler"
Klik daar op.
Klik vervolgens op de(ws bovenste regel) Test plan in basic Mode.
Dubbelklik op deze regel.
Er verschijnt een venstertje, haal daar vervolgens het vinkje weg bij "Periodically start scheduled antivirus test".
Er wordt nu niet meer automatisch gescand.
Suc6 ermee.
Groeten Leo
Neen niet de AVG Security Suite, maar ik werk al een heel lange tijd met AVG Anti-Virus Pro en ik ben daar heel tevreden over. Nog nooit problemen mee gehad, een enorm snelle update en weinig hinder tijdens het scannen op de werking van je PC. Ik hoor wel eens schitterende verhalen over o.m. NOD32, maar ik hou het toch maar bij mijn huidige keuze.Hallo Kape, Heb je de hele security suite en bevalt deze? Ben zelf al een tijd op zoek naar een goed antivirus wat de pc niet zo vertraagd.
Gisteren was de trial verlopen en even tijdelijk avg erop.
Gelijk een trojan gevonden nod32 valt voor mij dus af.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.