AVG serienr verdwjnt.

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaikke

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2001
Berichten
507
goede helpers.!

Ik heb op vriend pc het AVG antivirus 2012 draaien, deze zou geldig zijn tot febr.2018.
nu geeft hij ineens dat hij over 10 dagen gaat verlopen, het serie nummer was eruit, nu weer opnieuw serie nummer ingevoerd, en na reebooth staat hij weer tot 2018.
We zijn nu een enkele week verder en weer geeft hj aan dat AVG gaat verlopen,
mijn vraag is , hoe komt dit, en belangrijker hoe kan ik dit verlopen voorkomen.??

Mvg Kees
 
AVG doet maar in licenties van 1 jaar, jij hebt een serial ingegeven via een cr*ck of iets dergelijks.. (of het is een code die als niet geldig is verklaard, bijv serial-generators)
Indien dit dus niet het geval is zou je AVG hierover moeten contacteren en hoe je nu verder moet.
 
Gewoon de AVG Free versie installeren. Die is prima voor huis-, tuin- en keuken gebruik en heb je geen omkijken naar licenties.
 
na bijwerking van het programma werkt de crack niet meer ...
 
@Edmoor. Tot voor kort was ik het met je eens. Alleen de stapel laptops en pc's hier op mijn werkkamer met allen AVG Free en het politie virus heeft mijn mening toch wel enigzins veranderd moet ik zeggen.
 
En zo heeft een ieder zijn eigen ervaringen :)
Daarnaast is niets 100% goed.
Ik heb ook PC's en laptops met b.v. Avast en Norton gezien waar het politievirus op actief was.
Het grootste veiligheidprobleem is nog steeds de gebruiker.
 
Ik heb illigale versie draaien, waarbij een serienummer was meegestuurd,na installatie laat hij ook zien dat licentie verloopt in 2018. Is heel lang goed gegaan tot nu.licentie verloopt 2013 stond er ineens
Serie nummer opnieuw ingegeven, en weer geeft geeft hij 2018 aan, maar binnen de week stond er weer 2013.
Er zal ergens file zijn die dit verwerkt??

Groet en alle dank.
 
Er zijn 2 manieren om van dat probleem af te komen.
Koop een licentie. Als je dat programma zo graag gebruikt is het die € 29,95 kennelijk waard.
Of gebruik de gratis versie.
 
Uitstekende bijdrage waar iedereen iets aan heeft :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan