AVG Threat melding

Status
Niet open voor verdere reacties.

wim alphenaar

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2006
Wie kan mij svp helpen?
Ik krijg sinds kort een threat melding: Trojan hrse Small AOQ - van AVG

Flile name: C\WINDOWS\system32\Drivers\mchlnjDirv.sys.
In vault van AVG staat niets meer en bij de drivers in Windows kan ik het bovengenoemde niet vinden. Waarschijnlijk heeft AVG zijn werkt gedaan toen ik het al eerder zag en heb verwijderd? Toch komt steeds weer die melding als ik opstart.
Move to vault brengt niets!

Vraag;
- is die Trojan horse weg?
- hoe kom ik van die melding af?

Bij voorbaat dank,

Wim

Laatst bewerkt:
Wie kan mij svp helpen?
Ik krijg sinds kort een threat melding: Trojan hrse Small AOQ - van AVG

Flile name: C\WINDOWS\system32\Drivers\mchlnjDirv.sys.
In vault van AVG staat niets meer en bij de drivers in Windows kan ik het bovengenoemde niet vinden. Waarschijnlijk heeft AVG zijn werkt gedaan toen ik het al eerder zag en heb verwijderd? Toch komt steeds weer die melding als ik opstart.
Move to vault brengt niets!

Vraag;
- is die Trojan horse weg?
- hoe kom ik van die melding af?

Bij voorbaat dank,

Wim

had deze melding ook en na het verwijderen van het progje spayware doctor en een restart was de virus melding van AVG verdwenen.

Zit ook al enkele dagen te *****n met dezelfde melding van AVG. Alles er op losgelaten zonder resultaat. En inderdaad als ik mijn betaalde versie van Spyware Doctor uitschakel is er geen melding meer. Iemand enig idee hoe dit komt?

Bvd,

Osiris

Threat detected melding AVG

had deze melding ook en na het verwijderen van het progje spayware doctor en een restart was de virus melding van AVG verdwenen.

Spayware docter verwijderd en daarna geen melding meer! Geweldig, en heel veel dank.

Met vriendelijke groeten,

Wim :thumb:

Laatst bewerkt:
Heb ook sinds paar dagen die melding van AVG maar ik heb Spyware Docter niet op men pc staan???????

Wat kan er bij mij verkeerd zijn

Groetjes

Trheat melding

Heb ook sinds paar dagen die melding van AVG maar ik heb Spyware Docter niet op men pc staan???????

Wat kan er bij mij verkeerd zijn

Groetjes

Ik kan je helaas niet helpen, sorry. Stel de vraag opnieuw in het forum,

Helpmij heeft heel deskundige mensen die veel beter zijn dan ik.

Succes,

Wim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan