AVG & Trojan horse

Status
Niet open voor verdere reacties.

assiev

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2001
Hallo,

Ik denk dat ik een Trojan Horse of misschien 1 of andere virus op m'n computer heb.
Volgens mij worden er steeds bytes van de C drive afgehaald.
Ik heb AVG draaien maar die heeft niets gevonden. Is er een programma die ik kan installeren zonder dat het een conflict geeft met AVG? Welke programma kan ik het beste gebruiken?
Is het ook mogelijk om windows een paar dagen terug te zetten? Of is daar dan die virus niet mee weg? Sorry, maar ik ben maar een leek op dit gebied.
Vast bedankt.

Groetjes,
Assiev

probeer dit eens.
en probeer ook eens de link in mijn handtekening

ik heb van alles geprobeerd; emisoft malware, avg, spydocter, hitmanpro en Malwarebytes Anti-Malware. Er wordt wel aangegeven dat er niets meer gevonden wordt, maar ik heb het gevoel dat er toch nog iets aan de hand is.:confused: Ik zie nog steeds dat er bytes van m'n c drive afgehaald wordt. Is het misschien mogelijk om systeemherstel te doen? Of is het misschien een optie om m'n hele computer leeg te halen, scannen en dan alles weer opnieuw er op te zetten? En dan bij elke installatie een scan te laten draaien? Ik weet dat het veel werk is maar toch. Ik hoop dat iemand mij hiet toch verder mee kan helpen.:(

dan kan je hem net zo goed opnieuw installeren.
die bytes die er af gehaald worden komen die na een reboot weer terug?

Ja, dat bedoelde ik eigenlijk ook.

Ja, dat is dus het rare ervan. Na zo'n check en reboot is de aantal bytes zeg maar weer opgelopen. En als ik dan even later weer kijk is het weer minder.

Dus is het dan beter om alles eraf te halen, windows opnieuw installeren en dan na elke programma installatie een scan te draaien? Ik hoop echt dat iemand een oplossing heeft voor mij. Ik ben maar een leek en vind het dus heel vervelend als ik een virus op m'n pc hebt. En wil dan niet 1 2 3 meteen naar reparateur gaan om dit probleem op te laten lossen. Ik wil kijken of het me zelf lukt. Als het niet anders kan, ja dan moet ik wel.

ik vraag het mij af of je wel een virus hebt! volgens mij is dat heel normaal namelijk dat zijn gewoon tmp files die windows tijdelijk aanmaakt.

Oke. Kijk daar heb ik dus helemaal geen verstand van.
Dit kan de toch weghalen met CCleaner?
Maar kan dat dan zo op en neer gaan met die bytes?
Misschien is het dan toch wel een keertje goed dat ik m'n pc eens helemaal leeg haal
en windows opnieuw installeer. Ik heb m’n pc nu 1 ½ jaar en misschien is het een keertje goed dat ik dit doe. Ik ga dan maar even kijken of het een virus is ja of nee. In ieder geval bedankt voor de info.

1.5 jaar is het inderdaad wel weer eens tijd voor een herinstallatie. :)

Zodra ik dit voor elkaar heb (tijd) dan laat ik het even weten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan