AVG updaten in veilige modus?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nipponsei

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2008
hallo mensen,

de naam zegt het al.

hoe kan ik AVG updaten vanuit veilige modus?

mvg mij.

omdat ik niet op een andere manier kan opstarten...:(

heb een laptop die kapot is gegaan door virus dus kwil scannen.

Laatst bewerkt:
Je moet in iedergeva veilige modus met netwerk kiezen en dan handmatig updaten.

Programmatuur zelf opstarten dus in de console van AVG gaan en updaten.

kun je het iets beter uitleggen? :confused:

als ik avg start in veilige modus dan start hij een console waarmee ik zover ik kan zien alleen mee kan scannen.

Scan eerst even je pc met de huidge database,misschien haalt avg het virus er al wel uit.

hij heeft idd een heleboel troep weten weg te halen.

maar als er dus troep op zat wat niet gezien word door avg heb ik het er nog op staan.

als het niet mogelijk is om up te daten in veilige modus mag je het gewoon zeggen hoor :o

Met netwerkverbinding moet het in veilige modus bij mijn weten ook lukken.

Start anders gewoon je computer op en installeer Avira en update die en laat het programma alles scannen.Verder kun je Spybot en Ad-aware ook nog je computer opschonen.Als je dan nog cc-cleaner laat draaien ben je heel wat verder.

werkt ook niet... maar ik ben er al achter waarom..

bij alles wat ik probeer te openen, maakt niet uit wat zelfs een snelkoppeling, komt hij met het "openen met:" scherm. kortom iets wss virus heeft er voor gezorgt dat ik vrij weinig meer kan openen.

heb de data op de externe hdd weten te zetten en opnieuw gescant via een andere pc.
de laptop heb ik opnieuw moeten installeren. eerst via een image maar dat werkte niet hij bleef kuren houden, toen via de herstel cd's maar dat werkte ook niet, dus dan maar een compleet nieuwe installatie.

iig bedankt voor je aandacht :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan