AVG - user32.dll hersteld maar niet winlogon.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

casper1991

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2008
AVG heeft bij mij user32.dll ook verwijderd ik heb de aanwijzingen gevolgd en heb het opgelost.
maar mijn pc doet het nog steeds niet(start niet meer juist op) want AVG heeft ook winlogon.exe verwijderd
kan ik dit ook via een usb-stick overzetten?
en waar haal ik dan winlogon.exe vandaan?
alvast bedankt

AVG faalt

Handmatig terugzetten
AVG heeft intussen een nieuwe update ( versie 270.9.0/1778) uitgestuurd om te voorkomen dat het probleem zich verder verspreidt. Wie user32.dll al heeft verwijderd en in de opstartlus blijft, moet iets omslachtiger te werk gaan en het bestand handmatig terugzetten.

Gevorderde gebruikers kunnen dit doen met behulp van de Windows installatie-cd, waarop het bewuste .dll-bestand is terug te vinden. Deze moet gekopieerd worden naar de map windows\system32\ op uw computer. Dat kopiëren kan door het bestand op een USB-stick te plaatsen en de computer met behulp van een live-cd met Linux op te starten.

Geen softwareoplossing
AVG Nederland kan nog niet zeggen hoeveel mensen precies getroffen zijn, maar beseft hoe moeilijk het probleem is, aangezien er geen softwarematige oplossing is. “We zullen de mensen er al pratend doorheen moeten helpen”, zegt Flietstra.

Hoi Casper.

Ja dat is niet zo mooi.
Als AVG het zelf zegt denk ik dat dit de enige manier is.
Je moet de komende tijd maar flink "googlen" tot één van de experds een handleiding uitgeeft.

succes ermee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan