AVG Virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

helena1

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2007
Ik heb volgens instructies isoburner en Nuciaboot op CD gezet. Defecte computer met CD opgestart. Opstarten begint en vervolgens krijg ik de volgende melding: File\i386\system32\vgaoem.fon could not be loaded The error code is 12800. Setup can not be continued. Press any key to exit. Kunnen jullie mij vertellen hoe nu verder

hallo allemaal
het bovenstaande bericht Oplossing voor AVG/User32.DLL/GDI.DLL problematiek
deze melding heb ik gelukkig nog niet gehad wat doe ik eraan om het niet te krijgen avg
van mijn com afhalen en een tijdje met een ander gratis scanner draaien.wat raden juli mijn aan
gr rietvinkje

De huidige AVG is weer veilig maar als je liever Avast gebruikt (ook gratis) kunnen we dat zeker niet afraden.

Avast gebruikt (ook gratis) er staat op google voor 60 dagen gratis en is hij in het ned

Lexie

Ik heb dus het zelfde probleem met die error code 12800. Wie kan mij verder helpen

mischoen wel belangrijk voor jou

Avg is een gratis virrus scanner die je op je pc kan gebruiken

een tijdje geleden was er aleen een probleem met AVg het zag namelijk het bestand user32.dll dit is een zeer belangrijk bestand voor windows xp. Als AVG dit bestand verwijderd heeft en je je pc opnieuw opstart krijg je de melding dus user32.dll kan niet gevonden worden en blijft de pc opnieuw opstarten.

Wat kan je hier aan doen:
Backup gebruiken
booten met je cd van xp
of xp eraf gooien en er weer opnieuw opzetten

Dit was een enorme blunder voor AVG en iedereen denk nu nou die download ik niet maar geloof me dit kan elke virus scanner overkomen

Als je weer in windows bent door 1 van de bovenstaande oplossingen kan je Avg nu weer veling instaleren.

(doet de pc het nog wel bij jou? en heb je avg?? update je virrus scanner dan z.s.m. dan heb je geen enkel probleem.);)

AVG is in ieder geval weer veilig te gebruiken en zal ongetwijfeld zijn werk weer goed doen:)

Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben

mvg. michael_vl1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan