AVG virusscanner

Status
Niet open voor verdere reacties.

j.vanneutegem

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2002
Ik heb AVG als virusscanner en die werkt prima. Het programma geeft aan dat ik hem moet updaten voor 18-2 anders verloopt het. Inmiddels heb ik dat 3 x gedaan, maar krijg steeds de melding:

Local machine: installation failed Installation:
Error: Action failed for file avg7us.lng: creating backup....
Het proces heeft geen toegang tot het bestand omdat het bestand door een ander proces wordt gebruikt. (32) %DESTINATION% = "C:\Program Files\Grisoft\AVG Free\avg7us.lng.install_backup", %SOURCE% = "C:\Program Files\Grisoft\AVG Free\avg7us.lng"
Error 0x80004004

Wat doe of is er ik fout? Kan ik misschien beter AVG eraf halen en opnieuw installeren?

vr.gr.

Ik heb AVG als virusscanner en die werkt prima. Het programma geeft aan dat ik hem moet updaten voor 18-2 anders verloopt het. Inmiddels heb ik dat 3 x gedaan, maar krijg steeds de melding:

Local machine: installation failed Installation:
Error: Action failed for file avg7us.lng: creating backup....
Het proces heeft geen toegang tot het bestand omdat het bestand door een ander proces wordt gebruikt. (32) %DESTINATION% = "C:\Program Files\Grisoft\AVG Free\avg7us.lng.install_backup", %SOURCE% = "C:\Program Files\Grisoft\AVG Free\avg7us.lng"
Error 0x80004004

Wat doe of is er ik fout? Kan ik misschien beter AVG eraf halen en opnieuw installeren?

vr.gr.

Ja,

-Deïnstalleren
-Rebooten
-De map van AVG uit program files weggooien
-Opnieuw installeren.

Dan zou het wel weer moeten gaan.

DarkZen heeft reeds gereageerd. Goede optie, maar hiervoor kun je ook het volgende proberen: control, alt, delete; processen; kijk naar het proces waar AVG naar verwijst. Sluit deze allemaal. Start vervolgens de update opnieuw. Kijk of hij dan werkt. Bij een nee; volg instructies DarkZen, bij ja; jeuj! minder werk..

Succes,

Haal AVG er weer af, download Ccleaner [gratis] en laat deze alles opruimen [dus zowel "opschonen" als "problemen" laten draaien], ga naar de dosprompt en run chkdsk, start de computer opnieuw en installeer AVG opnieuw...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan