AVG wordt niet herkend in vista, wie kan mij helpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

nischa

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2008
hoi m ik heb windows vista en avg anti virus maar nu in me beveiliging centrum ziet windows geen anti virus software op mijn pc terwijl avg wel gewoon rechts onder in me beeld actief is en werkt prima en up to date? heb ook al andere virus scanners geprobeerd zelfde probleem.
ook kan hij in het beveiliging centrum widows defender niet in schakelen krijg dan een melding geen nieuwe definities gevonden?
iemand een op lossing?
alvast bedankt

Ik heb het zelfde gehad. Welke versie draai je nu van AVG? Met versie 8 is het probleem opgelost, wellicht de moeite waard om via de website een update/upgrade binnen te halen.

Grt,

dressie

Versie 7.5 moet normaal gesproken door het beveiligingscentrum worden herkend.

Ik heb ook wel eens problemen gehad hiermee (Vista herkende Avira en Defender niet meer). Dat kwam doordat ik iets te heftig had getweakt.
Uiteindelijk heb ik toen een Windows-herinstallatie gepleegd.

Laatst bewerkt:
dusmet andere woorden moet ik vista op nieuw installeren?

Lijkt mij volledig overbodig om eerlijk te zijn met je. Probeer eens een upgrade naar versie 8 zoals ik al aangaf in mijn eerder bericht.:thumb:

dusmet andere woorden moet ik vista op nieuw installeren?
Dat hoeft niet. Ik heb acht maanden goed gedraaid.
I.p.v. Defender heb ik Spyware Doctor gebruikt (zit in het Google Pack; je kunt alles wat je niet nodig hebt uitvinken bij het laden van dit pack). Defender vind ik overigens sowieso waardeloos.
Verder deed mijn Avira het uitstekend, ook al werd hij niet herkend in het beveil. Centr.

De reden dat ik mijn Vista er onlangs opnieuw opgezet heb is omdat de SP1 eraan zit te komen en dan heb ik liever een frisse Vista.
Die eerder genoemde problemen waren verdwenen, na de herinstallatie.

Laatst bewerkt:
Lijkt mij volledig overbodig om eerlijk te zijn met je. Probeer eens een upgrade naar versie 8 zoals ik al aangaf in mijn eerder bericht.:thumb:
Ik weet zeker dat die versie ook niet wordt herkend en verder zijn de Defender-problemen hiermee ook nog niet opgelost alhoewel versie 8 ook anti-spyware bevat.
Dit is een dure versie (51 euro) te verkrijgen als trial.

hoi ja me avg anti virus en ik heb ook spyware terminator draaien die werken wel allebei goed. Ik dacht dat het persee ook in het beveilinging centrum goed moest staan maar dat maakt niet zo veel uit zoals ik lees hier?

Ik dacht dat het persee ook in het beveilinging centrum goed moest staan maar dat maakt niet zo veel uit zoals ik lees hier?
Het belangrijkst is dat de bescherming automatisch opgestart worden bij het aanzetten van de computer.

bedankt voor julliereacties heb het al op gelost heb nu avg 8.0 en alles werkt nu prima.:D

ja dat denk ik ook zo... er staat toch 54.99 euro dus ja :P
Ik had hem wel volledig maar dat blokkeerde mijn msn:confused: ondertussen wel opgelost maar toch

ja dat denk ik ook zo... er staat toch 54.99 euro dus ja :P
Ik had hem wel volledig maar dat blokkeerde mijn msn:confused: ondertussen wel opgelost maar toch
Sinds vandaag heb ik Avast, met fraaie skins.
Ook met P2P-bescherming (bij torrents laden) en de mogelijkheid tot een bootscan.
En hij staat goed bekend.

ja er is nog altijd de gratis versie van avg levenslang gratis dus niet met een trial periode zoals dat bij avg is denk ik :D
natuurlijk zijn er wel zoveel manieren om avg 8.0 te verkrijgen, gratis ;)
En de free versie van avg heeft ook p2p beveiliging hoor, als ik iets gedownloaded had zei avg mij dat altijd direct wanneer het een virus of trojan of wat dan ook bevatte. Met P2P komt dat nu eenmaal zoveel voor

hoi a heb nu de avg 8.0 als je goed zoekt kan je wel een key vinden die van mij is nu een jaar lang geldig gratis haha als je er een goede key bij hebt. maar avast is ook een hele goede maar is ook een betaalde geloof ik.

hoi a heb nu de avg 8.0 als je goed zoekt kan je wel een key vinden die van mij is nu een jaar lang geldig gratis haha als je er een goede key bij hebt. maar avast is ook een hele goede maar is ook een betaalde geloof ik.

van avast is ook een gratis versie :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan