AVG zegt IE te sluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

sneaky7

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2002
via msconfig selecteer ik wat er opgestart mag worden want anders duurt het 8 minuten;

nu valt het redelijk mee.
Ik krijg telkens een pop up met volgende info van AVG:
Avg advies:
Avg heeft ontdekt dat de volgende toepassing zeer veel geheugen gebruikt:
Windows internet explorer.
Totaal geheugen in gebruik: 508MB.
AVG raadt u aan de toepassing te sluiten en opnieuw te starten voor snellere prestaties.
wijzigen waneer deze meldingen worden weergegeven.
Wat bedoeld men hier mee?
hoe sluit je internet explorer? moet ik dat verwijderen? werkt alles nog dan?
ik kan moeilijk geloven dat ik vista moet sluiten?
als ik op "wijzigen wanneer deze meldingen.." klik popt er een venster op waar ik nergens zie wat ik kan doen, basisinstelingen heb ik al eens geprobeerd met zelfde resultaat.
IK begrijp dit totaal niet! Ie sluiten?

Internet Explorer heb je alleen nodig om het internet op te gaan, dat heeft verder niets met de werking van Vista te maken.
Als Internet Explorer open is kun je deze gewoon sluiten door op het kruisje rechts bovenin te klikken.

bedoel je de pagina, zoals deze? dit begrijp ik niet hoe geraak je bvb naar je mail dan? ik begrijp het totaal beeld niet. Ik moet IE sluiten ivm het gebruik van het geheugen, maar je hebt iE nodig om op het internet te gaan?

Gewoon even sluiten en weer opnieuw openen.

ah, ok ik denk dat ik het heb, door vensters te openen kan het gebeuren dat al die activiteit geheugen in beslag neemt, als ze gesloten worden zijn ze soms ,nog aktief? heb ik het bij het rechte eind?

Het kan zijn dat een toepassing Internet Explorer gebruikt. Dit kan evengoed op de achtergrond gebeuren zodat u hier zelf niets van merkt. Soms kan dit voorkomen wanneer er een infectie op uw systeem aanwezig is. Ik wil u daarom dan ook adviseren om een volledige systeemscan met uw geupdate antivirus uit te voeren. U kunt eventueel de online Security Scanner van Microsoft uitvoeren. Zie volgende link: http://www.microsoft.com/security/scanner/nl-nl/default.aspx

Naast het scannen van uw systeem met de security scanner, kunt u ook proberen de prestaties van Internet Explorer te optimaliseren. http://support.microsoft.com/kb/936213/nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan