Avg

• Onderwerp starter Onderwerp starter chw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

chw

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2008
Heb AVG virusscanner 2012.
Heb een programma erop staan dat AVG steeds eraf gooit,omdat ie denk dat het een virus is,maar dat is het niet.
Heb al overal in AVG aangegeven dat het programma dat AVG er steeds af gooit erop moet laten staan,maar dat werkt niet.
Weet iemand precies hoe ik het dan moet instellen zodat het programma blijft staan.

Graag op een makkelijke en duidelijke manier.

Met veel Dank CHW

Met hitmanpro ben ik niet zo happy.

Kan je ook aangeven om welk programma het gaat dat Avg constant verwijderd?

Het programma is winzip die ik al een lange tijd gebruik

Mvr gr chw

dennisdennis12 goed lezen wat ik vraag voordat je reageert.
wil juist niets verwijderen.

Mvr gr chw

Een gekraakte of geen gekraakte ,wil alleen weten hoe ik het kan oplossen

Met Dank chw

Is wel belangrijk om te weten, een gekraakte, weet je waarom AVG deze wil verwijderen. Een met een originele Winzip, kun je mogelijk bij AVG en/of de Winzip fabrikant om raad vragen.;)

Vragen over je situatie worden niet voor niets gesteld.
Een gekraakt programma kan tot gevolg hebben dat er een virus meekomt die tevens probeert antivirus producten uit te schakelen.
Winzip zelf verwijderd geen programma's.

Laatst bewerkt:
Ik weet dat dit geen virus is,en wil gewoon weten hoe op te lossen zonder het bestand weg te gooien.

Mvr gr chw

dennisdennis12 goed lezen wat ik vraag voordat je reageert.
wil juist niets verwijderen.

Je wilt dus wel wat verwijderen. En wel datgene dat op je PC het uitschakelen van AVG veroorzaakt.
KNIP

Moderator-[Edit] Hier hebben we de knop "Meld misbruik" voor gemaakt. [/Edit]

.

Edit:
Beetje overdreven Paul.

Laatst bewerkt:
Ik wil NIETS verwijderen.
Het enige wat ik zou willen,en dat vraag ik ook.
Dat AVG het programma winzip(is geen virus)niet meer verwijderd.

Mvr gr chw

Laatst bewerkt:
Winzip is inderdaad zelf geen virus maar doordat het gekraakt is kan de kraker er wel een virus in hebben gestopt en dat zal waarschijnlijk het geval zijn omdat AVG probeert deze te verwijderen. AVG doet dus precies waarvoor je het hebt geïnstalleerd.
Ik zou zeggen, gooi Winzip eraf en laat je PC eens helemaal goed scannen door AVG en/of het door dennisdennis12 voorgestelde Hitman Pro.

Winzip kun je naderhand gewoon origineel installeren. Het is niet nodig deze te kraken omdat je dat ook na de proefperiode gratis kunt blijven gebruiken.
Als je last hebt van Winzip's "nag" gedrag na de proefperiode dan kun je deze kopen, of installeer een gratis tegenhanger zoals ZipGenius.

Laatst bewerkt:
edmoor als je heeeel goed leest staat er nergens het uitvallen van AVG,wat jij schreef.
Misschien komt het voor jou arrogant over,maar dan zeg ik gewoon graag eerst goed lezen wat er staat,en dan reageren dan krijg je ook niet zulke reactie,s.

Mvr gr chw

Ik vraag gewoon of iemand een oplossing weet.
En niet van dan moet je een winzip gaan kopen.
Ik vraag het heel duidelijk en netjes toch,en als je het niet weet reageer dan gewoon niet.

Mvr gr chw

In je eerste bericht zeg je: "Heb een programma erop staan dat AVG steeds eraf gooit"
Waarmee je dus zegt dat je een programma hebt waardoor AVG wordt uitgeschakeld of eraf gegooid. Daarom is het zo belangrijk een probleem goed te schetsen.
Lees mijn vorige post, dan heb je antwoord op je vraag.
Het is eigenlijk een uitgebreide versie van wat Dennis en Crash al vertelden.

Mijn punt is dus dat wij het wel weten maar jij dat antwoord niet aan wilt nemen.
Ik heb er nu genoeg over gezegd en zal doen wat je vraagt, er niet meer op reageren.

Laatst bewerkt:
Dit zeg jij: Waarmee je dus zegt dat je een programma hebt waardoor AVG wordt uitgeschakeld of eraf gegooid.
Als je ECHT goed leest wat ik vraag en schrijf dan lees je het gewoon verkeerd,want er staat gewoon dat AVG winzip eraf gooit omdat AVG denkt dat het een virus is.
Dus er staat niet dat AVG wordt uitgeschakeld of erafgegooid wordt.(maar dat citeer jij wel)

En over of ik iets illegaals heb of legaals, dat is mijn zaak.
Dat jij daarover mij een tip wil geven dat ik beter een legale moet kopen dat mag je gerust vragen.

Maar ik zoek gewoon zoals ik in het begin al vroeg om een oplossing.(niet meer en niet minder)

Mvr gr chw

Laatst bewerkt door een moderator:
Blijkbaar kan je vraag op meerdere manieren gelezen worden.
Dat betekent dat je vraag voor anderen niet helder genoeg geformuleerd is.
Het is aan jou, de boodschapper, om een vraag helder te formuleren.
Het heeft weinig zin om daarover te gaan mekkeren, niet door jou en niet door anderen want dat lost niets op.
Reageer gewoon simpelweg niet op reakties waaraan je niets meent te hebben en start geen discussies.

Los daarvan, verwijder Winzip en installeer een ander zip programma.
Zelf heb ik goede ervaringen met 7Zip (is gratis).
Scan eerst je PC voordat je 7Zip installeert.

Probeer daarna eens een tijdje met 7Zip te werken.
Als dat lukt zonder dat AVG begint te mekkeren dan zou er iets met jouw WinZip aan de hand kunnen zijn.

Tardis

Als iemand een idee heeft hoe het alsnog opgelost zou kunnen worden dan hoor ik het graag,want ik maar al jaren gebruik van deze winzip.

En krijg ik het niet opgelost dan kan ik altijd nog iets anders gaan gebruiken.

Mvr gr chw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan