avi bestand openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrol man

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2009
Hallo ik heb laatst een avi bestand gedownload hij is inmiddels klaar maar ik krijg hem niet gestart.
Nu staan er instructies over hoe je het Avi bestand moet starten alleen ik kom er niet uit.:confused:
Dit zijn de instructies:
To run the file follow the following steps:-

Click on Tools>folderoptions>View tab
Uncheck "Hide extensions for unknown file types"
Rename the file from .avi to .rar
Omdat ik een nederlandse pc heb weet ik niet zo goed wat ik moet doen.

Daarom misschien wat hulp?

Gr. Ad

ik begrijp hier uit dat de avi eigenlijk een rar bestand is,dat je deze moet hernoemen van .avi naar .rar ,deze moet je dan unzippen en wat er dan uitkomt kun je afspelen...
[wel een beetje rar bestandje :D]

lukt niet echt

@miny:
het heeft niet echt gelukt ik heb zelf ook VLC mediaplayer maar hij kan hier het bestand ook niet in openen toch bedankt voor je antwoord:)

@Jettro:

Ik heb geprobeerd wat je zei.
Maar nu vraagt hij om een sleutel ofzo...
Nog nooit van gehoord.
Ik heb er dus een winrar bestand van gemaakt en inderdaad zie ik een bestand te staan dat ik moet unpacken.
Maar als ik dit doe vraagt hij dit:
(zie bijlage)

Bijlagen

• sleutel winrar wwe.jpg
    sleutel winrar wwe.jpg
    66,7 KB · Weergaven: 114
hmm sorry dan weet ik het ook niet, misschien is het bestand beveiligd of iets ? :confused:

Ik zou nog eens naar de plaats gaan van waar je het bestand hebt gedownload. Wellicht heeft de plaatser ook een open instructie erbij staan?

Dan zit er een wachtwoord op het archief. Die is meestal te achterhalen op de website waar je het bestand gedownload hebt. Het komt ook vaak voor dat je eerst geregistreerd moet zijn om het wachtwoord te kunnen zien, maar misschien heb je geluk en hoeft dit niet ;)

Meestal staat het wachtwoord ook in de link, dan staat er een website in je download link, dan moet je die even kopiëren en plakken.
Probeer deze is : XTREMEWRESTLINGTORRENTS.NET

Meestal staat het wachtwoord ook in de link, dan staat er een website in je download link, dan moet je die even kopiëren en plakken.
Probeer deze is : XTREMEWRESTLINGTORRENTS.NET

Hij ging even door maar daarna stopte hij ermee en zij verkeerd wachtwoord:( Ik dacht YES maar daarna foutmelding.
Ik heb gekeken maar ik kon niet echt iets vinden misschien als ik jullie het laat zien.
Ik kan zo niet de link verwijzen vanwege de regels met het forum.
Dus: Eerst gewoon naar google: dan tpb intypen.
Dan klik je de eerste link aan.
Dan type je in de balk wwe en vink je aan video.
Dan zie je een lijst met torrents je klikt op geupload dat staat bovenaan de tabel van de torrents.
Hiermee kom je bij de laats geuploade torrents.
Dan moet je deze naam zoeken in de tabel:
WWE.Raw.08.31.09.DSR.XviD-XWT.avi

Ik hoop dat ik zo niet de regels heb overtreden:p

gr. ad

Ik heb het opgezocht maar ik heb het ook niet kunnen vinden. Het enige wat je dan nog kan doen is het opzoeken van een andere torrent uit een andere bron.

Tja dit is (nog) maar de enige.
Ik hoop dan maar dat er nog wat meer komen ervan toch bedankt:D
Ik weet niet of het je is opgevallen maar ik heb ook een opmerking bij die torrent gezet (als) hij antwoord geeft op mijn vraag zal ik hier ook het antwoord melden:)

Gr. Ad
PS: hulp is nog steeds welkom als iemand toch nog iets weet

Wel een superhandig leuk programma:D maar het is niet echt gelukt omdat ik hem heb moeten veranderen van avi naar winrar veranderd het icoon niet en ziet die password rar finder hem niet.
Dat was niet zo moeilijk om te vermijden natuurlijk ik heb gewoon alle soorten files zoeken ingedrukt en toen zag hij hem maar als ik hem dan wil laten zoeken kan hij het bestand niet openen.:(
Zie bijlage voor meer info.;)
Misschien doe ik iets fout?

Gr. Ad

Bijlagen

• rar file password finder.jpg
    rar file password finder.jpg
    81,4 KB · Weergaven: 96
voer in de google balk zoeken : WWE.Raw.08.31.09.DSR.XviD-XWT

en kies een andere download :)

Sorry voor mijn laate reactie.
Ik wilde even melde dat mijn vraag wel is opgelost ik heb gewoon gewacht tot er een anderen download uitkwam want dit had gewoon geen zin zo'n wachtwoord.
Dus bedankt voor alles:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan