avi bestanden doen raar op dvd speler

Status
Niet open voor verdere reacties.

gta san andreas

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2004
Hallo
Ik heb een dvd gebrand met avi filmpjes.Ik heb al deze filmpjes bewerkt met windows moviemaker en ik heb ze daarna omgezet naar avi.Deze avi filmpjes heb ik toen met Nero als een data-dvd gebrand.Mijn probleem is dat sommige van deze filmpjes nu haperen als i kze op mijn dvd speler kijk.Sommige haperen niet en sommige haperen wel.Ik snap niet wat er aan de hand is.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

groetjes

Als je de DVD op je computer afspeelt haperen ze dan ook?
Met welke versie van Nero brand je de DVD's?

Zijn die avi's niet gecodeeerd met Divx?

Als je DVD-speler dat niet ondersteunt schiet het niet echt op :confused:

Als ze gecodeerd zijn of de dvd speler ondersteund het niet dan krijg je sowieso geen beeld.

Als je de DVD op je computer afspeelt haperen ze dan ook?
Met welke versie van Nero brand je de DVD's?

Hoiik heb de dvd iop mijn computer gebruikt in windows media player.De filmpjes die op mijn dvd speler haperde haperde in windows media player niet maar daar geneurde ook iets raars.Af en toe vervormde het beeld en kwamen er veel gekleurde blokjes op het scherm die dan weer weg gaan en af en toe terug komen.De filmpjes die het op dvd speler gewoon goed doen doen het ook gewoon in windows media player.
Ik heb de filmpjes ook nog steeds op de computer staan en als ik die met windows media player afspeel is er niks aan de hand en doen ze het allemaal zonder fouten.

ik gebruik een demo versie van nero 6

groetjes

Hoi
het probleem lag bij nero na datik het nog 2x had gebrand stond alles er wel goed op.

groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan