.AVI branden met Nero 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

Phillipius

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2008
Hallo,

Ik heb de zoekfunctie gebruikt om erachter te komen hoe ik .AVI bestanden kan branden met Nero 8, op en dvdtje.
Er wordt een paar keer gezegt met Nero Vision Express, maar ik heb alleen Nero Vision en daarmee gaat het dus niet.

Wie kan mij helpen ?

Phillipius

Hallo,

Ik heb de zoekfunctie gebruikt om erachter te komen hoe ik .AVI bestanden kan branden met Nero 8, op en dvdtje.
Er wordt een paar keer gezegt met Nero Vision Express, maar ik heb alleen Nero Vision en daarmee gaat het dus niet.

Wie kan mij helpen ?

Phillipius

Om hier heel makkelijk om te zijn.

Download Divx op www.divx.com !

Zeer betrouwbaar en makkelijk om mee te werken. Deze converteert je film zonder kwaliteitsverlies en brand je film in enkele minuten.
Ik gebruik het al een hele tijd en ben er zeer tevreden over dus als je heel makkelijk wil zijn gebruik je DivX...

Succes

Nero is een programma met veel opties. Alleen worden de opties niet allemaal even duidelijk uitgelegd en zijn ze niet allemaal even nuttig. Gewoon met DivX doen inderdaad.

:thumb:

Allemaal een beetje onzin antwoorden, je kunt Nero prima gebruiken hoor!

Om Avi te branden in Nero kies je voor "branden van bestanden"en dus NIET als videofiles, geen enkel probleem!!

Ik zeg ook niet dat het een probleem is, maar dat het soms een beetje lastig is met Nero.

Allemaal een beetje onzin antwoorden, je kunt Nero prima gebruiken hoor!

Om Avi te branden in Nero kies je voor "branden van bestanden"en dus NIET als videofiles, geen enkel probleem!!

Met Nero kan het inderdaad. Maar vind ik dit qua gebruiken omslachtiger.(net wat je zegt svennetje, soms is het lastig) Met Divx converteer je een film. Sleept m naar het ''Brand Venster'' en klikt op branden. Nu is binnen enkele minuten je film gebrand en klaar.

Het werkt gewoon naar mijn mening makkelijker als Nero!;) Ik denk dat jij het ook veel makkelijker vind. Probeer maar eens!

Laatst bewerkt:
Maar TS vraagt toch niet om converteren, alleen om te branden als Avi met Nero, en dat is heel eenvoudig!

Maar TS vraagt toch niet om converteren, alleen om te branden als Avi met Nero, en dat is heel eenvoudig!

Neer maar om met DivX moet je een avi bestand eerst converteren om te kunnen branden. Dit hoeft met Nero niet (ik heb ook zelf genoeg .avi films gebrand met Nero)

Met DivX Conventer duurt het dus eeuwig voordat alles geconverteerd is. het zijn namelijk meerdere bestanden van ongeveer 240 mb.

Bedankt voor al die z=toch wel erg behulpzame antwoorden zoals 'Met nero lukt dat wel'. Niet dus!

Phillipius

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan